Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Wat vervelend voor je Petra en dan ook nog eens geen hhulp. Je zou in een zwart gat terrecht komen. Heeel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat je snel op mag knappen. *hug*.
Sophie77 schreef:He, wat ontzettend naar dat het niet beter met je gaat, petra85! Heel veel sterkte toegewenst hoor!
ajl schreef:Evelien schreef:Wat vervelend voor je Petra en dan ook nog eens geen hhulp. Je zou in een zwart gat terrecht komen. Heeel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat je snel op mag knappen. *hug*.
Tuinfluiter schreef:WOW Petra, wat ingrijpend en zorgelijk allemaal zeg.
Heel verstandig van je dat je jezelf verder wilt laten onderzoeken!
Hopelijk is valt het allemaal nog mee en is het in de tijd op te lossen!
HEEL VEEL sterkte met alles!
LauraC schreef:Tuinfluiter schreef:WOW Petra, wat ingrijpend en zorgelijk allemaal zeg.
Heel verstandig van je dat je jezelf verder wilt laten onderzoeken!
Hopelijk is valt het allemaal nog mee en is het in de tijd op te lossen!
HEEL VEEL sterkte met alles!
Evelien schreef:Wat vervelend voor je Petra en dan ook nog eens geen hhulp. Je zou in een zwart gat terrecht komen. Heeel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat je snel op mag knappen. *hug*.
LeChat schreef:Evelien schreef:Wat vervelend voor je Petra en dan ook nog eens geen hhulp. Je zou in een zwart gat terrecht komen. Heeel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat je snel op mag knappen. *hug*.
Em. schreef:LeChat schreef:Evelien schreef:Wat vervelend voor je Petra en dan ook nog eens geen hhulp. Je zou in een zwart gat terrecht komen. Heeel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat je snel op mag knappen. *hug*.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten