Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor Saskia » 21 apr 2009 14:29

Nou, het gaat opschieten voor jullie, Bloempie en rosaatje! Succes met de laatste loodjes!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 21 apr 2009 15:19

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd, hoop dat het goed mag gaan allemaal en geniet ervan.
Degene die al bijna zijn uitgeteld, spannend. Succes met de laatste loodjes.
Leef je droom.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 apr 2009 17:16

Saskia schreef:Nou, het gaat opschieten voor jullie, Bloempie en rosaatje! Succes met de laatste loodjes!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 21 apr 2009 18:26

Zo, was een tijdje niet op RW en heb weer aardig wat gemist! Alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd en dat alles maar goed mag blijven gaan!
Bloempie en rosaatje: veel sterkte met de laatste loodjes! Ik hoop dat jullie snel een kindje in jullie armen mogen houden en dat alles maar goed mag gaan!
liefs, elvira

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 21 apr 2009 18:38

pssst Elvira, je hebt nog niets te melden? :wink:

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 21 apr 2009 18:54

@Kirsten: hahaha, ik ben nog maar net met de pil gestopt! En ik neem voor de zekerheid nog maar een maandje rust om alle hormonen uit mijn lijf te krijgen .... dus ik heb hier op z'n vroegst eind mei/begin juni iets te melden... maar als ik iets te melden heb, zal ik het meteen doen, hoor!
:lol: :P

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 21 apr 2009 20:10

Succes meiden!

enne Elvira :mrgreen:
Time flies when you have none!

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 21 apr 2009 21:01

@Bloempie, wachten duurt echt lang ja. Maar jij gaat eerst bevallen hoor! Gewoon veel praten met je baby :D Van mij mag de baby best komen, ben wel heel benieuwd. Maar vermaak me ook nog prima. Onze 3 kinderen zijn alledrie op de uitgerekende dag geboren. Dus ik ga er iig vanuit dat het niet voor die tijd is.
En dames bedankt voor al het meeleven. Het is toch best wel allemaal spannend!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 apr 2009 21:03

En anders eet je het hart van de ananas en drink bitter lemon, goed om de weeën op te wekken 8)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 apr 2009 21:10

Rosaatje, gelukkig dat de baby toch goed ligt, een hele zorg minder.

Bloempie, succes nmet de laatste loodjes en alvast sterkte voor de bevalling.

Pol, kan toch best die vakantie naar italie, lekker ontspannend. :mrgreen:

Ik heb niet meegedaan aan MvM, had er niet veel zin in en om nou elke keer die flessen aan de weg te zetten. We wonen in een dorp met een heel sterke sociale controle en iedereen kent elkaar zo ongeveer. Dus dan is het zo bij iedereen bekend dat we zwanger zijn. Daar had ik geen zijn in.
Hier is gelukkig de vermoeidheid een beetje over, het lijkt dat ik weer wat meer energie krijg.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 apr 2009 06:27

Hier is de ergste moeheid omgezet naar fikse hoofdpijn :mrgreen: , af en toe een paracetamol maar het helpt niet echt
De vakantie hebben we maar afgeblazen, stel voor dat het in Italie wordt geboren dan is het zo beroerd als we 4 hollanders zijn en een pizzaboertje. De gezondheid van mijn vader is ook niet zo best, dus dat was ook een reden om niet te gaan. Nu wordt het waarschijnlijk Ouddorp (niet lachen! =; )

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 apr 2009 11:24

Hahahaha Pol, 4 Hollanders en een pizzaboertje :mrgreen: Te leuk. Anyway, als je een huizenruil wilt doen, lekker een paar weken Schotland, wij hopen de hele maand juni weg te zijn. Maar je moet dan wel op de kat passen :mrgreen:
Trouwens, Ouddorp is ook heel leuk!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 apr 2009 11:41

Haha, bedankt voor je aanbod, maar we gaan in aug, naar ouddorp waarschijnlijk. En schotland dan moet ik altijd aan mist, miezerregen en kou denken. En daarbij willen we niet te ver weg omdat mijn vader een vrij zwakke gezondheid heeft en vaak in het ziekenhuis ligt en je zal maar gebeld worden als je daar zit...... dat vergeef je je eigen ook niet meer.

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 22 apr 2009 11:58

Spannend Bloempie, het schiet nu echt op, hopenlijk begint de bevalling toch nog vanzelf.
'k Kan me wel voorstellen dat je het nu zat wordt, je buik zal ook wel in de weg zitten.

Rosaatje, jij ook sterkte met de laatste loodjes, gelukkig ligt de baby wel goed.

Nathalie is een hele makkelijke baby, ze huilt gelukkig weinig. Ze heeft al 1 nacht doorgeslapen, van 22.15 tot 6.00 uur 's ochtends, hopenlijk zet ze dit door. Morgen moet ik voor het eerst ben haar naar het cb, 'k ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
Ik zal nog foto's op rw plaatsen, maar tot nu toe ben ik er nog niet aan toegekomen om ze op onze pc te zetten, maar ze komen binnenkort.

Hoe gaat het met Arie Rosekapje?

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 apr 2009 12:20

Jammer Pol dat je nu steeds zo'n hoofdpijn hebt, word het 1 minder krijg je het andere weer.
Doe maar lekker rustig aan!

Bloempie, wat word het spannend zeg.
Maar het zal nooit meer heel lang gaan duren.
Hoop dat je het allemaal nog een beetje vol kunt houden en dat je een goede bevalling mag hebben.

Hier zitten we een beetje in spanning te wachten op m'n schoonzusje.
Zij was afgelopen maandag uitgerekent.

Terug naar “Archief”