Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 mei 2008 08:08

ik heb net stofgezogen.. ga straks nog ff was ophangen en nieuwe was er in doen... en dan shoppen \:D/ \:D/ heeeeeeerlijk relaxt in mn eentje! ik moet iig nog een kadootje kopen voor Matteo die alweer bijna 1 is!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 31 mei 2008 08:14

Ik heb lekkage bij de wasmachine, dus die kan ik niet gebruiken. Af en toe wel een mooie smoes, maar als ik zie dat de stapel steeds groter wordt ... :? :wink:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 31 mei 2008 08:15

Lekker trouwens TJ, effies in je eentje eropuit! Kun je ongestoord blijven staan en kijken waar jij wilt (of juist doorlopen waar je met de kinders zou moeten blijven staan :wink: )

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 mei 2008 10:11

De was moet zo nog even uit de wasmachine. Die kan mooi naar buiten.
Mijn man is bezig met lege flessen en de oude kranten wegbrengen. Dan is de garage ook weer een beetje netjes.
Verder ga ik volgende week boven wel weer aan de gang. Dat kan wel even wachten :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 mei 2008 10:12

Zo de wc en de wastafel in de badkamer zijn weer netjes schoon! Dat doe ik elke week in het weekend, vind het best goed van mezelf dat ik dat volhoud... Maar manlief stofzuigt ook trouw elke week het hele huis! Hij doet het stofmanagement zeg maar en ik doe meer het natte schoonmaakwerk. Laatst waren we bij zijn ouders en toen zagen we op televisie bij Telsell een knalgroene plumeau die vanzelf ronddraait. Dat leek Borkdude wel wat, we hadden er wel lol om. Een week later lagen die dingen voor vijf euro bij de Dirk, dus ik heb er voor de gein eentje meegenomen. Dus nu heeft Borkdude weer plezier bij het stoffen, hij kan zo in het reclamefilmpje :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 31 mei 2008 12:18

Lalage schreef:Zo de wc en de wastafel in de badkamer zijn weer netjes schoon! Dat doe ik elke week in het weekend, vind het best goed van mezelf dat ik dat volhoud... Maar manlief stofzuigt ook trouw elke week het hele huis! Hij doet het stofmanagement zeg maar en ik doe meer het natte schoonmaakwerk. Laatst waren we bij zijn ouders en toen zagen we op televisie bij Telsell een knalgroene plumeau die vanzelf ronddraait. Dat leek Borkdude wel wat, we hadden er wel lol om. Een week later lagen die dingen voor vijf euro bij de Dirk, dus ik heb er voor de gein eentje meegenomen. Dus nu heeft Borkdude weer plezier bij het stoffen, hij kan zo in het reclamefilmpje :mrgreen:
lol :mrgreen: en werkt het een beetje?? Ik ben niet zo van de reclame en TellSell en dat soort dingetjes....

Manlief heeft gestofzuigd en ik heb nu een was in de droger zitten (vertrouw het hier niet zo met het weer) en daar laat ik het bij. Op m'n verjaardag gaan we niet werken :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 mei 2008 12:52

gefelicteerd kwebbel!!

hier gaat de was trouwens wel lekker naar buiten, tis heerlijk weer 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 mei 2008 18:05

kwebbel schreef:
Lalage schreef:Zo de wc en de wastafel in de badkamer zijn weer netjes schoon! Dat doe ik elke week in het weekend, vind het best goed van mezelf dat ik dat volhoud... Maar manlief stofzuigt ook trouw elke week het hele huis! Hij doet het stofmanagement zeg maar en ik doe meer het natte schoonmaakwerk. Laatst waren we bij zijn ouders en toen zagen we op televisie bij Telsell een knalgroene plumeau die vanzelf ronddraait. Dat leek Borkdude wel wat, we hadden er wel lol om. Een week later lagen die dingen voor vijf euro bij de Dirk, dus ik heb er voor de gein eentje meegenomen. Dus nu heeft Borkdude weer plezier bij het stoffen, hij kan zo in het reclamefilmpje :mrgreen:
lol :mrgreen: en werkt het een beetje?? Ik ben niet zo van de reclame en TellSell en dat soort dingetjes....

Manlief heeft gestofzuigd en ik heb nu een was in de droger zitten (vertrouw het hier niet zo met het weer) en daar laat ik het bij. Op m'n verjaardag gaan we niet werken :mrgreen:

Nou De Cillit Bang (of hoe schrijf je dat?) dat maakt echt goed schoon (vooral de spuitfles).

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jun 2008 11:39

zooo.. de 1e was hangt buiten... 2e zit in de machine....

ff profiteren van het nog mooie weer...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 01 jun 2008 11:42

mooie weer? :roll:

hier regent het de hele dag al zachtjes.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 01 jun 2008 11:43

ex
Laatst gewijzigd door Alphonsus op 04 jun 2008 09:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Uit het feit dat iets niet wit is, moet men nog niet opmaken dat het zwart is

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jun 2008 11:44

Alphonsus schreef:
trijntjejohanna schreef:zooo.. de 1e was hangt buiten... 2e zit in de machine....

Op zondag?? :x

sjonge wat een lekkere opmerking weer zeg..... :|

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jun 2008 11:45

Alphonsus schreef:
trijntjejohanna schreef:zooo.. de 1e was hangt buiten... 2e zit in de machine....

Op zondag?? :x

ja tuurlijk... waarom niet?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2008 11:47

Op zondag profiteer je ook nog eens van goedkope stroom (tenzij je geen dubbele meter hebt, natuurlijk). Daarom wassen wij hier ook alles op zondag.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 jun 2008 11:48

nou als het mooi weer is gooi ik een was in de machine zodat het heerlijk buiten kan hangen.... hebben wij geen last van een was die in de weg hangt binnen......

Terug naar “Archief”