Moderator: Moderafo's
lolLalage schreef:Zo de wc en de wastafel in de badkamer zijn weer netjes schoon! Dat doe ik elke week in het weekend, vind het best goed van mezelf dat ik dat volhoud... Maar manlief stofzuigt ook trouw elke week het hele huis! Hij doet het stofmanagement zeg maar en ik doe meer het natte schoonmaakwerk. Laatst waren we bij zijn ouders en toen zagen we op televisie bij Telsell een knalgroene plumeau die vanzelf ronddraait. Dat leek Borkdude wel wat, we hadden er wel lol om. Een week later lagen die dingen voor vijf euro bij de Dirk, dus ik heb er voor de gein eentje meegenomen. Dus nu heeft Borkdude weer plezier bij het stoffen, hij kan zo in het reclamefilmpje
kwebbel schreef:lolLalage schreef:Zo de wc en de wastafel in de badkamer zijn weer netjes schoon! Dat doe ik elke week in het weekend, vind het best goed van mezelf dat ik dat volhoud... Maar manlief stofzuigt ook trouw elke week het hele huis! Hij doet het stofmanagement zeg maar en ik doe meer het natte schoonmaakwerk. Laatst waren we bij zijn ouders en toen zagen we op televisie bij Telsell een knalgroene plumeau die vanzelf ronddraait. Dat leek Borkdude wel wat, we hadden er wel lol om. Een week later lagen die dingen voor vijf euro bij de Dirk, dus ik heb er voor de gein eentje meegenomen. Dus nu heeft Borkdude weer plezier bij het stoffen, hij kan zo in het reclamefilmpjeen werkt het een beetje?? Ik ben niet zo van de reclame en TellSell en dat soort dingetjes....
Manlief heeft gestofzuigd en ik heb nu een was in de droger zitten (vertrouw het hier niet zo met het weer) en daar laat ik het bij. Op m'n verjaardag gaan we niet werken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten