Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Waterpijp is veel leuker. Het is erg gezellig
Bovendien stop je er gewoon lekker appeltabak o.i.d. in, het is minder schadelijk dan gewoon roken. In Istanbul was het echt een sociaal gebeuren. Ieder z'n eigen dopje en doorgeven die slang. Tres bien
esli schreef:Wij hebben pas ook een waterpijp gekocht, dus wij s avonds lekker genieten van de appeltabak. Bedenk ik: laat ik eens kijken hoe schadelijk waterpijp roken is. Blijkt het vaak slechter te zijn dan het roken van sigaretten (doordat je het veel dieper inhaleert) op 1 site hadden ze het zelfs over 100 a 200 sigaretten is even erg als 1 uur waterpijp roken.
Harm-J schreef:Smurffie weet jij de naam winkel nog waar jij in Dordrecht die smaaktabak heb gekocht of eventueel een adres. in R-dam? Oja appel vind ik zelf de lekkerste smaak en het geeft ook de meest prettige geur. Het was dan ook al eerste op, de andere smaken nu ook.
Het blijft mij wel verbazen hoeveel mensen het nog steeds niet aandurven om een waterpijp te roken, als ik het ze aanbied. Veel mensen denken nog steeds dat er alleen weed of andere opiaten meegerookt worden. Nu is dat natuurlijk is dat ook een optie...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten