Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 09 jul 2008 22:03

[quote="saartje"][/quote]

ga je ook trouwen? :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jul 2008 22:31

Acire schreef:Doffe ellende :mrgreen:
(en de rest v/d postings over zware voorbereidingstijd).

Dat herken ik nou totaal (nog) niet... wij hebben nog zeeën van tijd en zo voelt het ook echt. De belangrijkste dingen (raadhuis, kerk en dominee, fotograaf, trouwvervoer, receptie/dinerlocatie en bloemen) staan al vast en elke keer als we tijd en zin hebben doen we weer iets. Als ik dan Acire zo hoor over enorme to-do-listen vraag ik me echt af wat ik allemaal mis en hoe 't bij ons t.z.t. in het honderd moet gaan lopen omdat ik al die dingen niet geregeld heb :mrgreen:.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 22:39

Ghe..dat vraag ik me ook af :mrgreen:

Het is echt wel veel geregel, maar 6 a4-tjes vol lijkt me wat overdreven..of zitten daar de gastenlijst en de begroting bij, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen :-oo

sela

Berichtdoor sela » 09 jul 2008 22:39

sela schreef:

@ le chat

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 jul 2008 22:42

In die to do list zitten ook alle afspraken met ds enzo, en voorbereiden van die afspraken.
Ik heb hem ook heel uitgebreid gemaakt hoor... dan heb ik het op een rij en hou ik het overzicht.

Misschien scheelt het dat wij voor de kerkdienst veel dingen mogen meebeslissen: trouwtekst, liturgie boekje, liederen, mensen die iets doen in de dienst... Dat zijn zo weer 10 doepunten extra. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 22:44

Oke, dat is waar, zover zijn wij nog niet :)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 jul 2008 22:47

Dan was ik de organist/pianist nog vergeten.
En het afzeggen van de organist die het kerkelijk bureau ons toebedeeld had. En de rekening van de kerk betalen.
Echt, zulke stomme details, maar je moet het niet vergeten.

Wat dacht je van:
Rode loper
Balonnen
Ringkussentje
Zaalversiering...

:roll:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 22:50

Denkertje21 schreef:Hé Smurfie, vergeet je starks niet te trouwen, nu er al ruim 16.000 keer op je topic is geklikt?

'k Ga ook maar een topic openen: Denkertje gaat NIET trouwen want het mag niet van Moerkerken.... :mrgreen:

Lol :mrgreen:

Tja scheet, dan moet je maar geen homo worden 8)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jul 2008 22:55

sela schreef:
sela schreef:

@ le chat
Oh, had je het tegen mij? :wink: Ja, over een jaar pas hoor. :)

sela

Berichtdoor sela » 09 jul 2008 22:56

relaxt..

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jul 2008 23:08

Inderdaad :wink:

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 10 jul 2008 08:08

Smurffie schreef:Ik zie Arjen bijna alleen maar in het weekend, zaterdagmorgen werk ik altijd, daarna ben ik altijd helemaal kapot. Dan doe je die dag dus niet veel meer, zondag ook niet en maandag ben ik dan bij mn schoonouders, maar Arjen is gewoon werken. Kortom: Heel veel dingen moeten via de telefoon, afspraken moet je echt plannen op maandagavond of zaterdag. In het huis moet ook nog zat gebeuren. Het is niet naast de deur, anders loop je s avonds even naar binnen en kun je iets doen. Dat werkt dus ook al niet, schiet allemaal voor geen ene meter op. En daarom heb ik het nu al -tien maanden van tevoren- helemaal gehad met alles, dat heen en weer gereis, mn werk, het regelen in huis, het regelen voor de bruiloft, de weekenden in Bles omdat we dan geen minuut samen zijn, alles. Alleen Arjen ben ik nog niet zat, dus daar doen we het nog voor.

Bah!! Dat lijkt me ook vreselijk! Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt, maar als je nu de meeste dingen geregeld hebt, dan kan je toch over een maandje of 2 wel weer rustig aan doen? Of zie ik dat verkeerd?
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 10 jul 2008 08:12

Acire schreef:In die to do list zitten ook alle afspraken met ds enzo, en voorbereiden van die afspraken.
Ik heb hem ook heel uitgebreid gemaakt hoor... dan heb ik het op een rij en hou ik het overzicht.

Misschien scheelt het dat wij voor de kerkdienst veel dingen mogen meebeslissen: trouwtekst, liturgie boekje, liederen, mensen die iets doen in de dienst... Dat zijn zo weer 10 doepunten extra. :)

Nou kben ook 's een lijstje gemaakt, kwam ook op 4 kantjes! :shock: Maar daar staan volgens mij echt alles (bijna) op! Daar heb ik idd ook dingen opgezet die we met de fotograaf moeten bespreken enz. We gaan rustig verder.... 8)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 jul 2008 08:21

Hehe, ik herken hier helemaal niets van.
Paar dingen regelen, en dan gewoon wachten tot 't zo ver is.

Begonnen 6 maanden van te voren, vroeg zat.
Behalve als je bijv. volgend jaar op 9 september gaat trouwen,
dan had je 't nu al moeten regelen.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 10 jul 2008 09:06

@ lalage: Snap ik idd ook. Maar ik wil gewoon iets hebben om aan te snijden. Dan gaan we maar voor een zelfgebakken cake denk ik :wink:

Wij wilden eerst ook 9 september volgend jaar trouwen, maar aangezien dat nog niet zeker is (ivm met huis regelen en mogelijke verbouwing) zal het geen 9 september worden. Om nu al iets vast te leggen terwijl het allemaal nog niet zeker is, zie ik niet zitten.

Terug naar “Archief”