ga je ook trouwen?

Moderator: Moderafo's
(en de rest v/d postings over zware voorbereidingstijd).Acire schreef:Doffe ellende
Smurffie schreef:Ik zie Arjen bijna alleen maar in het weekend, zaterdagmorgen werk ik altijd, daarna ben ik altijd helemaal kapot. Dan doe je die dag dus niet veel meer, zondag ook niet en maandag ben ik dan bij mn schoonouders, maar Arjen is gewoon werken. Kortom: Heel veel dingen moeten via de telefoon, afspraken moet je echt plannen op maandagavond of zaterdag. In het huis moet ook nog zat gebeuren. Het is niet naast de deur, anders loop je s avonds even naar binnen en kun je iets doen. Dat werkt dus ook al niet, schiet allemaal voor geen ene meter op. En daarom heb ik het nu al -tien maanden van tevoren- helemaal gehad met alles, dat heen en weer gereis, mn werk, het regelen in huis, het regelen voor de bruiloft, de weekenden in Bles omdat we dan geen minuut samen zijn, alles. Alleen Arjen ben ik nog niet zat, dus daar doen we het nog voor.
Acire schreef:In die to do list zitten ook alle afspraken met ds enzo, en voorbereiden van die afspraken.
Ik heb hem ook heel uitgebreid gemaakt hoor... dan heb ik het op een rij en hou ik het overzicht.
Misschien scheelt het dat wij voor de kerkdienst veel dingen mogen meebeslissen: trouwtekst, liturgie boekje, liederen, mensen die iets doen in de dienst... Dat zijn zo weer 10 doepunten extra.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten