Moderator: Moderafo's
ja hier ontbreekt ook de motivatie.. volgens de weegschaal op m'n werk weeg ik 70Ansje schreef:Nou, ik zei vanmorgen ook nog tegen mn zusje, dat ik best een paar dagen zou willen overgeven ofzo...voor de kilo's, maar ja, das gek eigenlijk natuurlijk![]()
Maar ik ben echt nooit ziek ofzo, niet overgeven, geen diarree... Ik zal dus echt zelf moeten afvallen...alleen de motivatie ontbreekt...
Ansje schreef:Nou, ik zei vanmorgen ook nog tegen mn zusje, dat ik best een paar dagen zou willen overgeven ofzo...voor de kilo's, maar ja, das gek eigenlijk natuurlijk![]()
Maar ik ben echt nooit ziek ofzo, niet overgeven, geen diarree... Ik zal dus echt zelf moeten afvallen...alleen de motivatie ontbreekt...
*Annet* schreef:Ik vind chocola ook zo verleidelijk, koop het dus alleen voor het weekend. Het snoep dat ik voor de kinderen koop, doe ik express iets wat ik niet zo lekker vind. Maar ja, je wilt altijd wel een lekker pak koek in huis hebben voor als er iemand onverwacht komt en als je die nu net tegen komt op een hongerig moment.............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten