Ik ben EINDELIJK eens 2 dagen achter elkaar vrij. Is een lange tijd niet meer gebeurd!!! Ik ga zo stoffen, stofzuigen, dweilen. Heb net al boodschappen gehaald voor mijn man z'n verjaardag morgen

Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:hoe verwijderen jullie vlekken bij oksels van deo en zweet? Vind dat zulke rot vlekken, vooral het kerk overhemd onder het pak zweet snel, krijg je van die gele vlekken. Of ligt dat gewoon aan je deo?
Saskia schreef:Inlegkruisjes in je oksels?Zit dat niet vreselijk beroerd?
Nou dat is het probleem juist. ik moet elke dag dezelfde schoenen aan. (en zeker als ik werk!) Ik heb speciale schoenen ontworpen door een orthopeet. Ik kan dus niet elke schoen aan die ik wil kopen. Ik moet steun hebben aan mijn voeten anders vinden mijn voeten dat niet zo fijn (opgezwollen aders, zere en oververmoeide voeten). Ik heb al katoenen sokken aan en dat neemt gelukkig veel zweet op*Annet* schreef:Bij de drogist kun je daar van alles tegen kopen.
een mijner kinderen had dat ook. Heb ik bij Etos een of ander flesje gekocht waar ik 's morgens en 's avonds zijn voeten mee inspoot. Het zweten werd misschien niet minder maar de geur wel.
Leren schoenen dragen, niet elke dag dezelfde schoenen aan. Geen panty's maar katoenen sokken.
als ik een vlek heb op kleding wat er niet meer uitgaat (tot nu toe een paar verfvlekken van het schilderen) dan slijt ik m in de vakantie verder af en dan gaat ie weg. Hetzelfde met sokken die niet meer herstelbaar zijn. Gaan keurig in een doos voor de vakantie. Ik slijt ze af en gooi ze weg. Makkelijk hoor
haha da's een goeiemarjo schreef:als ik een vlek heb op kleding wat er niet meer uitgaat (tot nu toe een paar verfvlekken van het schilderen) dan slijt ik m in de vakantie verder af en dan gaat ie weg. Hetzelfde met sokken die niet meer herstelbaar zijn. Gaan keurig in een doos voor de vakantie. Ik slijt ze af en gooi ze weg. Makkelijk hoor
Doe ik ook. Ik zeg altijd dat ik wegwerpkleding meeneem op vakantie!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten