LeChat schreef:Huh, waar heb jij het nu over? Insmeren met biergisttabletten?meissie88 schreef:ze smeerde d'r hele gezicht er mee in, maar de puisten even btje extra...
Nee, echinaforce-creme van Vogel

Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Huh, waar heb jij het nu over? Insmeren met biergisttabletten?meissie88 schreef:ze smeerde d'r hele gezicht er mee in, maar de puisten even btje extra...
ik laat t ook groeien om vervolgens weer leuk af te knippen. Nu heb ik het wisselend laten groeien/afknippen, groeien/afknippen e.d. Heb het sinds maart niet meer kort gehad en m'n man wil weten hoe echt lang haar mij staat (ben er zelf ook wel benieuwd naar) dus laat ik het voorlopig even lang groeien. Bevalt tot nu toe wel prima. Krijg ik hoofdpijn door (te) zwaar haar, gaat het er direct weer af.ajl schreef:Ik laat het ook al heel mijn leven lang groeien om het er vervolgens weer af te knippen. Vorig jaar had ik het nog helemaal kort en nu hangt het weer in donkere krullen op mijn schouders. Sinds afgelopen weekend heb ik het ook gekleurd, wel heel naturel, maar dan met een mooie glans erover. Ben er zelf heel blij mee.
En make-up gebruik ik bijna dagelijks...meestal een foundation die wel mijn sproeten doorlaat en mijn ogen aangezet. Ik vind het zelf mooier staan. Helemaal aangezien ik ook een bril heb, anders heb je toch snel wel een kaal, blote billen gezicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten