Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

Berichtdoor *Annette* » 07 mei 2009 22:09

LeChat schreef:
meissie88 schreef:ze smeerde d'r hele gezicht er mee in, maar de puisten even btje extra...
Huh, waar heb jij het nu over? Insmeren met biergisttabletten? :mrgreen:

Nee, echinaforce-creme van Vogel :wink:.
Wat de toekomst brengen moge........

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Re: Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

Berichtdoor elvira (gast) » 08 mei 2009 07:50

Hoi Annette,
ik snap wel goed wat je bedoelt, hoor! Ik heb er in mijn puberteit enorm veel last van gehad en het werd pas beter toen ik naar de huisarts ging. Daar kreeg ik Diane 35 (pil), maar dat schijnt tegenwoordig niet meer zo snel voorgeschreven te worden.
Ik heb destijds zo gehoopt dat er een tijd zou zijn waarin geen nieuwe puistjes meer zou krijgen (ik kreeg er elke dag zo een stuk of 6 bij! :?), dat ik nu niet zoveel meer mopper als ik er nog eentje heb. (en ik loop tegen de 30... mijn huid wil blijkbaar niet volwassen worden :mrgreen: )
Wat wel helpt, is na het reinigen insmeren met een niet-vette crème (veel anti-puistjes merken hebben wel zoiets, vaak nacht- en dagcrème). Het probleem is dat als je te intensief reinigt, je de talgproductie alleen maar omhoog krikt omdat je huid het idee krijgt dat het te droog is.... Verder zou ik een anti-puistjes stift/crème kopen, die je alleen op de puistjes zelf mag smeren: ze drogen de puistjes een beetje uit. Zodra er inderdaad zo'n gele kop opzit, druk(te) ik ze ook uit... maar dat liever zelf. (het idee dat iemand anders die ranzige bende zou uitdrukken... brrr!)
Tegen mee-eters heb ik helaas ook nog niet zo'n super-oplossing gevonden...

Succes ermee!
liefs, elvira

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 08 mei 2009 11:56

Ik gebruik altijd spullen van Myléne...
Ik heb ook last van grote plekken op mijn gezicht. Meest zijn puisten die niet door komen, maar die onderhuids zeer doen en dan ga ik er aan zitten. Maak heel mn gezicht open... Smeer al het vocht onbewust over mn wangen en hop.. je heb zo weer een nieuwe erbij..
Sinds ik de spullen van Myléne gebruik zag je het gewoon met de dag verdwijnen..
Het enige nadeel is... Het is super duur spul.. maar het helpt wel :D Dat vind ik het belangrijkste
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 okt 2009 09:15

Ik ben voor dat we op vakantie gingen naar de kapper geweest. Heerlijk kort en pittig kapsel.

m'n lange haren zijn er af (ik mis m'n lange haren absoluut niet, alleen als ik de bruidsfoto's zie).

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 06 okt 2009 10:38

Foto? :D
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 okt 2009 10:49

Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 06 okt 2009 11:51

Leuk!!! :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 okt 2009 12:42

dank je wel..

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 okt 2009 12:54

Leuk Evelien! Wat ik altijd zo apart vind dat vrouwen hun haar kort knippen als ze getrouwd zijn. Mijn schoonzus had ook mooi lang haar en die heeft het nu ook super kort
geknipt en zo kan ik er nog heel veel opnoemen. :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 okt 2009 13:28

ik heb het eigenlijk altijd kort gehad. Ook toen we verkering hadden/kregen. En omdat ik graag een opgestoken kapsel (of hoe noem je zoiets) wilde op m'n bruiloft heb ik het laten groeien. Maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. Nu lijk ik toch meer op m'n zussen. :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 06 okt 2009 13:36

Ik laat het ook al heel mijn leven lang groeien om het er vervolgens weer af te knippen. Vorig jaar had ik het nog helemaal kort en nu hangt het weer in donkere krullen op mijn schouders. Sinds afgelopen weekend heb ik het ook gekleurd, wel heel naturel, maar dan met een mooie glans erover. Ben er zelf heel blij mee.

En make-up gebruik ik bijna dagelijks...meestal een foundation die wel mijn sproeten doorlaat en ik heb mijn ogen opgemaakt. Ik vind het zelf mooier staan. Helemaal aangezien ik ook een bril heb, anders heb je toch snel wel een kaal, blote billen gezicht.
Laatst gewijzigd door ajl op 06 okt 2009 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 okt 2009 13:55

ajl schreef:Ik laat het ook al heel mijn leven lang groeien om het er vervolgens weer af te knippen. Vorig jaar had ik het nog helemaal kort en nu hangt het weer in donkere krullen op mijn schouders. Sinds afgelopen weekend heb ik het ook gekleurd, wel heel naturel, maar dan met een mooie glans erover. Ben er zelf heel blij mee.

En make-up gebruik ik bijna dagelijks...meestal een foundation die wel mijn sproeten doorlaat en mijn ogen aangezet. Ik vind het zelf mooier staan. Helemaal aangezien ik ook een bril heb, anders heb je toch snel wel een kaal, blote billen gezicht.
ik laat t ook groeien om vervolgens weer leuk af te knippen. Nu heb ik het wisselend laten groeien/afknippen, groeien/afknippen e.d. Heb het sinds maart niet meer kort gehad en m'n man wil weten hoe echt lang haar mij staat (ben er zelf ook wel benieuwd naar) dus laat ik het voorlopig even lang groeien. Bevalt tot nu toe wel prima. Krijg ik hoofdpijn door (te) zwaar haar, gaat het er direct weer af.
Zelf gebruik ik zeeeeeeer zelden make-up. Alleen als ik wegga en ik heb een wit gezicht (heb ik van nature maar naar m'n werk doe ik geen makeup op) en ik heb ooit eens makeup bij de Hema gekocht (3,5 jaar geleden) en gebruik ik nu nog steeds. (zelfde tube :shock: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 06 okt 2009 14:10

Wow evelien dat is wel even anders. Het staat je wel erg leuk idd lekker pittig, wel stoer zo!

Ik zou het liefst ook mijn haar steeds willen laten groeien om het dan weer af te knippen, gewoon om telkens wat anders met je haar te kunnen doen. Alleen lang haar staat mij echt niet en om dat nou alleen te doen om het kort te knippen vind ik ook weer een beetje onzin. Soms bedenk ik dan maar dat ik het ga verven, maar eigenlijk ben ik toch te blij met mijn eigen kleur. Maar ik heb nu al een paar jaar hetzelfde kapsel en ik vind het dan toch wat saai worden.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 okt 2009 14:18

Maar jij hebt een mooie kleur haar esli.... moet je echt niet gaan verven. En dat kort staat je ook zeker mooi (heb je dun haar?).

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 06 okt 2009 17:50

Ik gebruik verder geen make-up, laat misschien wel mijn wimpers verven. Nog een bon voor liggen en dan nu mooi de kans om het te proberen.
Leef je droom.

Terug naar “Archief”