Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Mijn plan werkt duidelijk naar tevredenheid.
australiafreak schreef:Erwin schreef:@australiafreak
Als je zo goed kan foto's als quoten ben ik benieuwd naar het resultaat.
Want er klopt niet veel van.
ik kan iig fatsoenlijke zinnen maken
Ach, er staat ook niet voor niets onder in de browser: Gereed, maar met fouten op de pagina.phox schreef:australiafreak schreef:Erwin schreef:@australiafreak
Volgens mij beginnen fatsoenlijke zinnen nog altijd met een hoofdletter, is de juiste afkorting "i.i.g." en bestaan er zoiets als leestekens om een zin te beëindigen - in dit geval zou een punt gepast zijn geweest (al kan ik dat laatste door het gebruik van een smiley in plaats van de punt nog wel door de vingers zien).
En passant heb ik ook nog even de quote aangepast
André schreef:Ach, er staat ook niet voor niets onder in de browser: Gereed, maar met fouten op de pagina.phox schreef:australiafreak schreef:Erwin schreef:@australiafreak
Volgens mij beginnen fatsoenlijke zinnen nog altijd met een hoofdletter, is de juiste afkorting "i.i.g." en bestaan er zoiets als leestekens om een zin te beëindigen - in dit geval zou een punt gepast zijn geweest (al kan ik dat laatste door het gebruik van een smiley in plaats van de punt nog wel door de vingers zien).
En passant heb ik ook nog even de quote aangepast
L'être extraterrestre schreef:Klein stukje ja, niet helemaal. Is wel mooi hoor! Stuur het anders wel een keer via msn ofzoGerdien B. schreef:L'être extraterrestre schreef:Nu ik jou toch 'zie'... Ik ben een filmpje aan het uploaden. Wist niet dat je zo mooi kon zingen Gerdien...Gerdien B. schreef:hahah dat is een goeie L'etre!
als de foto;s maar te herkenbaar zijn, verder maakt kwaliteit niet heel erg vele uit voor mij iigheb jij gefilmd toen we het Jasna lied aan het zingen waren???
ik denk dat je die dan beter niet kan posten![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten