Moderator: Moderafo's
Caligula schreef:Hoewel ik absoluut sceptisch ben ten aanzien van de islamisering van de samenleving (mijn gedachten gaan uit naar die arme vrouw die door een Duitse rechter op grond van de Koran in het ongelijk is gesteld), is het fundamentalisme dat hier door Ichtus ten toon wordt gespreid minstens evenzo stuitend als de religie waartegen stelling wordt genomen.
Aragorn schreef:*gaap*
Als je gewoon in je onderschrift 'Nederland gaat naar de kl*ten' neerzet hoef je jezelf niet steeds te herhalen..Ook ik verafschuw geweld en walg van grof optreden.
Dat zou je niet denken, na jouw uitgesproken voorkeur voor bebloede politieknuppels.
IchtusDeogloria schreef:Aragorn schreef:*gaap*
Als je gewoon in je onderschrift 'Nederland gaat naar de kl*ten' neerzet hoef je jezelf niet steeds te herhalen..Ook ik verafschuw geweld en walg van grof optreden.
Dat zou je niet denken, na jouw uitgesproken voorkeur voor bebloede politieknuppels.
Normaal gesproken vinden jij en consorte het heerlijk om bepaalde groeperingen die de meest vreselijke excessen ten toon spreiden te relativeren. Als ik iets post wat niet in jullie selectief relativerend straatje uitkomt ,dan gaat de knop om en word ik als een of andere waanzinnige bloeddorstige idioot neergezet.
De USA en Bush worden belachelijk gemaakt. Israël doet het verkeerd enzvts....
En dat is jullie goed recht... Maar of het terecht is?
May the Almighty God bless president Bush and the USA!!
Aragorn schreef:IchtusDeogloria schreef:Aragorn schreef:*gaap*
Normaal gesproken vinden jij en consorte het heerlijk om bepaalde groeperingen die de meest vreselijke excessen ten toon spreiden te relativeren. Als ik iets post wat niet in jullie selectief relativerend straatje uitkomt ,dan gaat de knop om en word ik als een of andere waanzinnige bloeddorstige idioot neergezet.
Hoho, ik heb nergens excessen gerelativeerd, alleen maar aangegeven dat het onzinnig is om op basis van dat soort excessen een hele religie en haar aanhangers te dissen. Overigens vind ik relativeren nog heel iets anders dan het actief propageren van bruut staatsgeweld, zoals jij doet.
Aragorn schreef:IchtusDeogloria schreef:]De USA en Bush worden belachelijk gemaakt. Israël doet het verkeerd enzvts....
En dat is jullie goed recht... Maar of het terecht is?
May the Almighty God bless president Bush and the USA!!
Ik weet niet wat de Bush en Israël hiermee te maken hebben, maar dat de VS Gods zegen hard nodig hebben met zo'n president aan het roer is idd volkomen duidelijk.
Caligula schreef:mijn gedachten gaan uit naar die arme vrouw die door een Duitse rechter op grond van de Koran in het ongelijk is gesteld
IchtusDeogloria schreef:Dit land glijdt langzaam maar zeker af naar een anarchie. De ontkerkelijking en het daarmee gepaard gaand individualisme brengt het oordeel/oordelen waar Nederland/Europa om smeekt dichterbij.
Ook ik verafschuw geweld en walg van grof optreden. Maar de bijbel leert mij dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.
Dus een politie-apparaat dat belachelijk gemaakt wordt door ze bijvoorbeeld massaal te verklikken waar ze lopen te flitsen via de radio, dat is slecht voor een democratie.
IchtusDeogloria schreef:Aragorn schreef:Hoho, ik heb nergens excessen gerelativeerd, alleen maar aangegeven dat het onzinnig is om op basis van dat soort excessen een hele religie en haar aanhangers te dissen. Overigens vind ik relativeren nog heel iets anders dan het actief propageren van bruut staatsgeweld, zoals jij doet.
Hoho, je leest weer een keer niet goed. Ik heb gezegd bepaalde groeperingen die excessen ten toon spreiden, dat jullie die telkens lopen te relativeren.
IchtusDeogloria schreef:President Bush doet het uitstekend!!
Gods zegen toegewenst aan allen(ook aan Aragorn)!!
Riska schreef:Kreten uitslaan, zoals jij voortdurend doet zal alleen tot gevolg hebben dat mensen die niet geloven denken: daar heb je die halve gare gelovigen weer...
Veel en veel effectiever is om in je naaste omgeving uit te stralen dat de kracht die je draagt in het leven je geloof is in de Opgestane Heer. Niet met woorden - "ik ga sinaasappeltje eten, bidden en..." maar gewoon door daden, door heel je leven... en dat op een zeer bescheiden manier...
MrSokkie schreef:Gelukkig ken ik er daar ook een paar van, dus mijn beeld van christenen in het algmeen wordt niet direct ernstig aangetast door Ichtus, maar denk je eens in dat mensen die er echt niks van weten, op zoek naar informatie hier terechtkomen en zijn woorden lezen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten