Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Meschianza, ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt tijdens de jaarwisseling, maar ik ervaar het als een belediging voor mijn invulling van het niet-single-zijn dat juist dit evenement je bevestigt in de vrijgezelle geneugten. Maar wellicht dat je met 'bijzonder figuren' al een uitzonderingsclausule ingebouwd had.
meschianza schreef:Aragorn schreef:Meschianza, ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt tijdens de jaarwisseling, maar ik ervaar het als een belediging voor mijn invulling van het niet-single-zijn dat juist dit evenement je bevestigt in de vrijgezelle geneugten. Maar wellicht dat je met 'bijzonder figuren' al een uitzonderingsclausule ingebouwd had.
Nou, jij bent dan ook een van de zeldzame gevallen (in mijn omgeving) die ogenschijnlijk geen merkbare veranderingen in de levenswijze heeft getroffen na single-af te zijn plus dat jij het geluk hebt dat je vriendin in eenzelfde vriendengroep functioneert. Maar ik bedoelde ook niet de invulling van oud-en nieuw maar de vrijblijvendheid van afspraken en spontane acties enzo.
Aragorn schreef:Jaja, tis al goed, no offence enzo.Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen.
![]()
meschianza schreef:Aragorn schreef:Jaja, tis al goed, no offence enzo.Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen.
![]()
O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.
Smurffie schreef:Overigens is dat idd wel een groots voordeel ja, dat functioneren in dezelfde vriendengroep.![]()
Hm, ik denk dat vrijwel elk bijkomend aanhangsel wel redelijk zou kunnen functioneren in deze vriendengroep. *Denkt aan de vriendin van Gert* om maar eens een voorbeeld te noemen
meschianza schreef:Aragorn schreef:Meschianza, ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt tijdens de jaarwisseling, maar ik ervaar het als een belediging voor mijn invulling van het niet-single-zijn dat juist dit evenement je bevestigt in de vrijgezelle geneugten. Maar wellicht dat je met 'bijzonder figuren' al een uitzonderingsclausule ingebouwd had.
Nou, jij bent dan ook een van de zeldzame gevallen (in mijn omgeving) die ogenschijnlijk geen merkbare veranderingen in de levenswijze heeft getroffen na single-af te zijn plus dat jij het geluk hebt dat je vriendin in eenzelfde vriendengroep functioneert. Maar ik bedoelde ook niet de invulling van oud-en nieuw maar de vrijblijvendheid van afspraken en spontane acties enzo.
meschianza schreef:O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten