single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 jan 2007 16:31

Meschianza, ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt tijdens de jaarwisseling, maar ik ervaar het als een belediging voor mijn invulling van het niet-single-zijn dat juist dit evenement je bevestigt in de vrijgezelle geneugten. Maar wellicht dat je met 'bijzonder figuren' al een uitzonderingsclausule ingebouwd had. 8)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 jan 2007 16:38

Aragorn schreef:Meschianza, ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt tijdens de jaarwisseling, maar ik ervaar het als een belediging voor mijn invulling van het niet-single-zijn dat juist dit evenement je bevestigt in de vrijgezelle geneugten. Maar wellicht dat je met 'bijzonder figuren' al een uitzonderingsclausule ingebouwd had. 8)

Nou, jij bent dan ook een van de zeldzame gevallen (in mijn omgeving) die ogenschijnlijk geen merkbare veranderingen in de levenswijze heeft getroffen na single-af te zijn plus dat jij het geluk hebt dat je vriendin in eenzelfde vriendengroep functioneert. Maar ik bedoelde ook niet de invulling van oud-en nieuw maar de vrijblijvendheid van afspraken en spontane acties enzo.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 02 jan 2007 16:39

Functioneert, functioneert... 8-[

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 jan 2007 16:43

meschianza schreef:
Aragorn schreef:Meschianza, ik ben blij dat je je ook vermaakt hebt tijdens de jaarwisseling, maar ik ervaar het als een belediging voor mijn invulling van het niet-single-zijn dat juist dit evenement je bevestigt in de vrijgezelle geneugten. Maar wellicht dat je met 'bijzonder figuren' al een uitzonderingsclausule ingebouwd had. 8)

Nou, jij bent dan ook een van de zeldzame gevallen (in mijn omgeving) die ogenschijnlijk geen merkbare veranderingen in de levenswijze heeft getroffen na single-af te zijn plus dat jij het geluk hebt dat je vriendin in eenzelfde vriendengroep functioneert. Maar ik bedoelde ook niet de invulling van oud-en nieuw maar de vrijblijvendheid van afspraken en spontane acties enzo.

Jaja, tis al goed, no offence enzo. :P Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen. 8)

Overigens is dat idd wel een groots voordeel ja, dat functioneren in dezelfde vriendengroep. :)

En raaf, zolang ik je mariokart-topscores ruïneer en champagne meebreng heb jij niet te klagen. :frown:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jan 2007 16:46

Overigens is dat idd wel een groots voordeel ja, dat functioneren in dezelfde vriendengroep. :)

Hm, ik denk dat vrijwel elk bijkomend aanhangsel wel redelijk zou kunnen functioneren in deze vriendengroep. *Denkt aan de vriendin van Gert* om maar eens een voorbeeld te noemen :)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 jan 2007 16:48

Aragorn schreef:Jaja, tis al goed, no offence enzo. :P Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen. 8)

O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jan 2007 16:50

meschianza schreef:
Aragorn schreef:Jaja, tis al goed, no offence enzo. :P Overigens vind ik jou dan ook wel weer typisch zo'n figuur wiens vrijblijvende levenswijze dermate ingesleten is dat 7 prinsen op 7 witte paarden moeite zouden hebben daar iets in te veranderen. 8)

O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.

Waar laat je de prins dan zolang? :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 jan 2007 17:11

Smurffie schreef:

Hm, ik denk dat vrijwel elk bijkomend aanhangsel wel redelijk zou kunnen functioneren in deze vriendengroep. *Denkt aan de vriendin van Gert* om maar eens een voorbeeld te noemen :)

Oh, dat vast wel, maar als je allebei verschillende vriendengroepen hebt moet je vaker kiezen.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 02 jan 2007 18:05

Inderdaad, en Aragorn had geen vrienden dus dat was lekker makkelijk 8) Overigens vind ik het wel respectloos om de vriendin van Gershwin als 'bijkomend aanhangsel' te kwalificeren 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 jan 2007 09:20

meschianza schreef:

Wie zegt nou constant haar afspraakjes af???? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 03 jan 2007 10:41

meschianza schreef:O, mocht je ze tegenkomen, waarschuw dan even want voor prinsen op paarden maak ik een uitzondering! Dat biedt perspetief op mijn grote droom paard te leren rijden en een maand op paard-safari in Botswana te gaan.

Heeft nog een vrijgezelle neef in de aanbieding in bezit van paard(en)
als enig leeftijdsverschil geen bezwaar is... :mrgreen:
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Collateral

Berichtdoor Collateral » 03 jan 2007 13:07

Heet hij toevallig Pim?

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 03 jan 2007 13:20

Marnix schreef:

Wie zegt nou constant haar afspraakjes af???? :)

DAt heeft dus met die vrijblijvendheid te maken :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 jan 2007 17:32

Collateral schreef:Heet hij toevallig Pim?

Of Hennie Huisman? 8)

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 03 jan 2007 17:48

nee, zo erg is het leeftijdverschil nu ook weer niet dat jullie aan Henny denken...
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Terug naar “Archief”