Moderator: Moderafo's
jip_86 schreef:Hoe krijg je dat zo netjes weggestuurd? Ja goed plannen, maar op de seconde af
Jammer dat BoB nu opeens uit is op de vernietiging van de dorpen van TKF. Ik zou op een bepaalde positie kunnen staan die strategisch zou zijn... en dat terwijl ik als een van de weinige Mr.-leden in de buurt van het Wereldwonder Skidbladnir zit... zou ik even een artifact kunnen veroveren? De mislukte en slecht georganiseerde aanval (ik geeft dit gewoon toe) op BerZerg's artifact (waar ik zelf niet aan meegedaan heb)
Overigens terwijl ik zelf geen enkele BoB'er heb aangevallen...
Als dit de tactiek is van BoB heb ik daar gewoon geen respect voor. Waar is het rechtvaardige Danelaw? Een PNAV is al verbroken omdat diegene nu aast op een van mijn dorpen.
Overigens wel wat respect voor Douwecarel die alle berichten netjes beantwoord, alhoewel ik het dus niet eens ben met de inhoud en het optreden van BoB.
Als BoB doorgaat met vernietigen zal de kans gering zijn voor TKF worden om nog serieus aan het eindspel mee te doen.
Vanachter een grote stapel tentamenstof,
TKF
ahuibers schreef:Gian schreef:Hij is 2 dorpen kwijt, maar k'geloof dat het bijgepraat is.
En ik ben 6 senatoren kwijtgeraakt vanavond...![]()
![]()
Ook in 1 seconde?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten