Moderator: Moderafo's
Nels schreef:Johan81 schreef:Jannoek schreef:Kan iemand een fototoestel meenemen??? (kunnen we de niet-bowlers jaloers maken)
eh wat dacht jeme neemt naar elke meeting z'n fototoestel mee
ik wil niet op de foto
Johan81 schreef:Nels schreef:Johan81 schreef:Jannoek schreef:Kan iemand een fototoestel meenemen??? (kunnen we de niet-bowlers jaloers maken)
ik wil niet op de foto
als je dat zegt daan ga je er JUIST op![]()
Nels schreef:Johan81 schreef:Nels schreef:Johan81 schreef:Jannoek schreef:Kan iemand een fototoestel meenemen??? (kunnen we de niet-bowlers jaloers maken)
ik wil niet op de foto
als je dat zegt daan ga je er JUIST op![]()
Ohw..ik kom denk ik maar in vermomming, als zwarte piet ofzo
Jannoek schreef:LegoDoos schreef:Hmm, ik heb dan 1 of ander daas symposium, waar ik eerst van plan was heen te gaan, maar tis zo laat afgelopen dat ik dan niet op tijd bij jullie benDus daar kan ik helaas niet heen, en ben ook lekker vroeg in Utrecht
dus je gaat TOCH mee eten?
LegoDoos schreef:Jannoek schreef:LegoDoos schreef:Hmm, ik heb dan 1 of ander daas symposium, waar ik eerst van plan was heen te gaan, maar tis zo laat afgelopen dat ik dan niet op tijd bij jullie benDus daar kan ik helaas niet heen, en ben ook lekker vroeg in Utrecht
Dat ging ik al.. let is ff op jij![]()
Jammer dat ik gee cam meer heb, anders had ik nelis en eve lastig kunne vallen![]()
LegoDoos schreef:Jannoek schreef:LegoDoos schreef:Hmm, ik heb dan 1 of ander daas symposium, waar ik eerst van plan was heen te gaan, maar tis zo laat afgelopen dat ik dan niet op tijd bij jullie benDus daar kan ik helaas niet heen, en ben ook lekker vroeg in Utrecht
Dat ging ik al.. let is ff op jij![]()
Jammer dat ik gee cam meer heb, anders had ik nelis en eve lastig kunne vallen![]()
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 40 gasten