AikonGirl schreef:Ik denk dat je dan geen gelukkige man kunt vinden als je zulke (eisen) punten stelt aan je ideale man
Zulke zware eisen stelt ze toch niet?
Evelien schreef:Waar draait het allemaal om? Vreselijk, waarom moet je aan een bepaald nivo voldoen? (afschuwelijk, hier knap ik altijd op af)....
Intelligentie is voor mij ook een vereiste hoor.
Moet wel een normaal/goed gesprek met iemand kunnen voeren.En ik moet zeggen dat ik dat met sommige jongens echt niet kon, omdat ze gewoon niet al te snugger waren.
Ik heb liever iemand die wat minder qua nivo beroep heeft en lief is en ook van een relatie met God weet te hebben dan een iemand die veel geld verdient in het hogere beroep dan totaal niets met geloof wil weten.!!
En sinds wanneer kan niet beide? Intelligent mens, heel lief, en gelovig..
Die bestaan ook hoor. (Ik heb er eentje, sinds kort;))
~
Verder waren mijn vereisten:
sportief type,
moet van motors houden,
Maar helaas, daar voldoet mijn vriend niet aan.
Maar kan niet alles hebben.

wil je zeggen dat iemand met een mbo nivo niet intelligente gesprekken mee kunt voeren?
Je kunt ook niet snugger zijn maar wel een HBO of WO opleiding gedaan te hebben.
Tja, als mensen beginnen over nivo? dan ben je bij mij aan het verkeerde adres..
voorbeeld:
"Hoi"
"He, leuk je te ontmoeten"
"Ja?"
"Ja, echt leuk, je ziet er leuk uit en je bent een gezellig iemand zo op het eerste gezicht dan he"
"Bedankt, ook leuk om jou te ontmoeten" Wat doe je in het dagelijkse leven?"
"Ik studeer psychologie" en jij?
"Ik werk bij mensen in de huishouden en houd dus het huis schoon"
"o"
"ja" ik vindt het erg leuk werk, maar zou opzich wel wat anders wilen gaan, verder gaan leren, maar weet nog niet precies wat"
"iets van hbo studie ofzo?"
"nee, hbo? dat is te hoog gegrepen, ik denk iets van mbo"
"oke"
"ja heb daar veel zin in"
Deze twee mensen komen elkaar weer tegen. Degene die pyschologie studeert, zegt alleen hoi tegen de andere.
Mensen knappen, merk ik tenminste, heel snel af op het feit dat men met iemand aan het kletsen zijn die qua nivo lager zit dan zichzelf.