Begin citaat"Die 'staart' is gewoon een eufemisme voor penis. Een nijlpaardenpenis zal vast indrukwekkend zijn."Einde citaat.
En die kan dan, als een ceder zijn? Een ceder is 40 tot 50 meter... Een goede zondag!!

Moderator: Moderafo's
oekaboeka schreef:Ik weet niet precies wat ze daar zeggen in het engels en of ze dat ook tegenspreken wat ik op die andere site had gevonden en of het misschien eerder zo was maar nu niet meer, maar goed er zijn nog veel meer bewijzen tegen de evolutie.
oekaboeka schreef:Ik weet niet precies wat ze daar zeggen in het engels en of ze dat ook tegenspreken wat ik op die andere site had gevonden en of het misschien eerder zo was maar nu niet meer, maar goed er zijn nog veel meer bewijzen tegen de evolutie.
Flight schreef:Tegenspreken wat jij op die andere site hebt gevonden???
Inderdaad zoals Mortlach al aangaf, 30 sec zoeken en je vind het artikel op scheppingsleer.org. Nog iets langer zoeken levert het Nature-artikel op.
Er is maar 1 conclusie mogelijk: het stukje in scheppingsleer.org is een gotspe. Leugens, suggestieve beeldvorming die totaal niet overeenkomt met de inhoud van het Nature-artikel en - uiteraard - een dikke vette quote mine.
Gast, je wordt voorgelogen door scheppingsleer.org (of eigenlijk creation.com). Waarom de christelijke goegemeente deze leugens kritiekloos voor zoete koek slikt is mij een compleet raadsel.
oekaboeka schreef:Er staat toch nergens dat hij nu creationist is geworden alleen dat er sterk bewijs is en verder dat onderzoek zou toch niet gelogen zijn?
En ik vind het raar als iemand die de bijbel verdedigt staat te liegen aangezien dat tegen de bijbel in gaat ,ik zeg niet dat ze niet liegen hoor maar zou het wel hypocriet en vals vinden.
Oke maar geloof jij die uitspraak in mattheus 7 21-23 ?
Je hebt nog geen antwoord gegeven op die vraag ,zou je daar een antwoord op willen geven?
oekaboeka schreef:Ik snap dat stuk en geloof dat uiteraard ,hoef je mij niet uit te leggen , vind het alleen raar dat je tekst gebruikt waar jij niet eens in gelooft.
Lijkt er meer op dat je mensen wil laten twijfelen aangezien je er zelf niet eens in gelooft.
oekaboeka schreef:2.Het Y-chromosoom van chimpansees slechts 47 % van de proteïne-coderende elementen bevat in vergelijking bij mensen.
xsidd schreef:Geen greintje bewijs? Hier heb je wel een link met een greintje bewijs..http://www.ninefornews.nl/bijbelse-zond ... t-gebeurd/ En ik geloof niet in het verhaal van een evolutietheorie. En niet in zoveel miljoen jaar geleden, dit of dat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten