Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Wat een schatje Sterretje.
Hoe bevallen de Teva's sandaaltjes? Ik wil ze denk ik volgend jaar ook. Ik had dit jaar geen sandalen omdat ik de jongenssandalen niet om aan te zien vind. Maar ik denk dat ik het volgend jaar wel doe. En die Teva zijn nog wel redelijk om aan te zien
Sterretje schreef:
@PPM: qua kleuren zijn er wel die voor jongens en meiden kunnen hoor. Van Anna Sofie zijn ze rood met zwart. Kan voor beiden vind ik.
*Annet* schreef:Ons meisje durft niet te plassen want het doet zo'n zeer. Vanavond heeft ze gillend onder de douche staan plassen. Ze vertikt het op de wc. Denk aan iets met de blaas. Zal ik morgenochtend meteen proberen urine op te vangen, als ze al plassen wil, en mee naar de huisarts gaan? Als ik het haar onder de douche laat doen zit er water bij als ik het opvang, dan hebben ze, denk ik, geen goed beeld.
Schipje schreef:PPM! Jij ook nog van harte gefeliciteerd!!
Had even wat gemist door vakantie, begrijp dat je een zoon heb gekregen? Marijn. Fijn dat het zo goed gaat allemaal!
Evelien schreef:*Annet* schreef:Ons meisje durft niet te plassen want het doet zo'n zeer. Vanavond heeft ze gillend onder de douche staan plassen. Ze vertikt het op de wc. Denk aan iets met de blaas. Zal ik morgenochtend meteen proberen urine op te vangen, als ze al plassen wil, en mee naar de huisarts gaan? Als ik het haar onder de douche laat doen zit er water bij als ik het opvang, dan hebben ze, denk ik, geen goed beeld.
Heeft ze koorts? of verhoging?
Ik vermoed dat ze een blaasontsteking heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten