Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Memmem » 18 aug 2010 19:04

Fijn dat het zo goed gaat ppm, geniet er lekker van.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 18 aug 2010 19:08

rosekapje schreef:Wat een schatje Sterretje.

Hoe bevallen de Teva's sandaaltjes? Ik wil ze denk ik volgend jaar ook. Ik had dit jaar geen sandalen omdat ik de jongenssandalen niet om aan te zien vind. Maar ik denk dat ik het volgend jaar wel doe. En die Teva zijn nog wel redelijk om aan te zien :wink:

Ik vind ze ideaal. Manlief en ik lopen er ook op in de vakantie;-) (manlief meer op zijn Tevaslippers dan sandalen.. maar toch...)

Anna Sofie vindt ze ook fijn. Ik hoor haar tenminste niet klagen;-)

@PPM: qua kleuren zijn er wel die voor jongens en meiden kunnen hoor. Van Anna Sofie zijn ze rood met zwart. Kan voor beiden vind ik.
Time flies when you have none!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 aug 2010 19:12

Fijn PPM, dat het zo genieten is. We hopen dat het zo blijft :)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 aug 2010 19:17

Hier ook Teva's voor dochterlief. Maar konden alleen kiezen tussen roze/paars en groen.
Ideaal hoor! Lopen goed, nergens last van, makkelijk aan/uit doen. Koop ze volgend jaar weer.

Leuk dat het zo goed gaat, PPM! Genietze! :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 aug 2010 19:45

Sterretje schreef:
@PPM: qua kleuren zijn er wel die voor jongens en meiden kunnen hoor. Van Anna Sofie zijn ze rood met zwart. Kan voor beiden vind ik.

dat kan idd.. waar heb je ze gehaald? waar ik ze haalde waren ze dus alleen in roze met zwart of helemaal zwart met op het bandje brandweerautootjes...

dus toch maar voor de roze met zwart gegaan.

nog thanks voor je kaart!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 18 aug 2010 20:46

Zindelijkheid, daar zijn wij nog niet aan toe (ik vind overal heen kunnen waar ze niet aan mag zitten en gaan zitten en keihard omvallen genoeg uitdaging :)). Maar toch in dat onderwerp: bij de hema hebben ze oefenbroekjes, soort plasticen onderbroekjes, misschien voor sommigen een handige stap in het zindelijk worden?
Oh ja, ik heb ergens ook nog iets gelezen over een stappenplan 'zindelijk worden in drie dagen', kost wel geld, maar als het niet werkt krijg je het terug (als ik me goed herinner is dit via google makkelijk vindbaar).
En nu houd ik er weer over op, hier zijn we nog minstens een jaar niet aan toe denk ik :)

Slaapjes: hier net het derde slaapje er maar afgehaald. Ze ging wel heerlijk slapen, om dan s avonds een uur lang te feesten en te spelen en om te vallen in bed [-X
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 aug 2010 21:01

Ons meisje durft niet te plassen want het doet zo'n zeer. Vanavond heeft ze gillend onder de douche staan plassen. Ze vertikt het op de wc. Denk aan iets met de blaas. Zal ik morgenochtend meteen proberen urine op te vangen, als ze al plassen wil, en mee naar de huisarts gaan? Als ik het haar onder de douche laat doen zit er water bij als ik het opvang, dan hebben ze, denk ik, geen goed beeld.
ja, dat is mijn mening dan he.....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 aug 2010 21:06

Aaah kan best een blaasontsteking zijn, heb je geen plaspotje meer in huis en anders een emmer..morgenvroeg proberen.
Kan zo`n pijn doen, arme meid! sterkte ermee.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 aug 2010 21:06

Wat een lieve foto's aikongirl!
En Annet, ik weet niet of ze het goed kunnen checken als het onder de douche geplast is, maar dat zal vast wel toch? Zielig hoor dat het zo'n pijn doet!
Hier is slapen even niet meer zoals het geweest is.
Hij slaapt vaak wel uit, tot een uur of 9. Dan is hij om half 1 helemaal doodmoe, denk ik dan, maar zoals vanmiddag sliep hij pas om kwart voor 2. Niet huilen ofzo, maar gewoon wakker en zingen en kletsen. vanavond lag hij er kwart voor 8 in, maar om 9 uur begon hij echt te huilen, toen had hij dus al meer dan een uur liggen kletsen. Ik geef bewust al geen speelgoed in bed, alleen zijn doek (kussensloop), maar hij blijft dus wakker. Nu slaapt hij nog niet. Ik vind het lastig. Zou hij zijn middagslaapje niet meer willen? Maar dat hou ik nooit vol, dan wordt hij ontzettend vervelend. En 's morgens er eerder uit kan ook, maar ik vermoed dat dat niet uitmaakt, want dat middagslaapje blijven we dan houden.
Of hem 's avonds gewoon langer ophhouden tot een uur of 9 ofzo en lekker moe maken? Wie heeft er tips?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 aug 2010 21:21

*Annet* schreef:Ons meisje durft niet te plassen want het doet zo'n zeer. Vanavond heeft ze gillend onder de douche staan plassen. Ze vertikt het op de wc. Denk aan iets met de blaas. Zal ik morgenochtend meteen proberen urine op te vangen, als ze al plassen wil, en mee naar de huisarts gaan? Als ik het haar onder de douche laat doen zit er water bij als ik het opvang, dan hebben ze, denk ik, geen goed beeld.

Heeft ze koorts? of verhoging?

Ik vermoed dat ze een blaasontsteking heeft.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 aug 2010 21:22

of schraalheid..speelt ze veel in het zand?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 18 aug 2010 21:53

PPM! Jij ook nog van harte gefeliciteerd!!
Had even wat gemist door vakantie, begrijp dat je een zoon heb gekregen? Marijn. Fijn dat het zo goed gaat allemaal!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 aug 2010 23:04

Schipje schreef:PPM! Jij ook nog van harte gefeliciteerd!!
Had even wat gemist door vakantie, begrijp dat je een zoon heb gekregen? Marijn. Fijn dat het zo goed gaat allemaal!

jah, idd op 6-8-2010

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 aug 2010 05:55

Evelien schreef:
*Annet* schreef:Ons meisje durft niet te plassen want het doet zo'n zeer. Vanavond heeft ze gillend onder de douche staan plassen. Ze vertikt het op de wc. Denk aan iets met de blaas. Zal ik morgenochtend meteen proberen urine op te vangen, als ze al plassen wil, en mee naar de huisarts gaan? Als ik het haar onder de douche laat doen zit er water bij als ik het opvang, dan hebben ze, denk ik, geen goed beeld.

Heeft ze koorts? of verhoging?

Ik vermoed dat ze een blaasontsteking heeft.

we hebben op haar ingepraat en gistermorgen ging ze toch plassen en heb het opgevangen. Het deed geen zeer meer. Wat was ze opgelucht maar ik heb het wel na laten kijken. Gelukkig was het 'schoon', maar moet het wel in de gaten houden en zodra ze weer last heeft gewoon weer langs brengen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 20 aug 2010 06:04

Fijn dat het weer beter gaat, *Annet*! Als ze weer last krijgt, kun je ook vragen of ze een kweek willen zetten i.p.v. een snelle test (die ze waarschijnlijk nu gedaan hebben?). Onze dochter had ook blaasontsteking, bij de snelle test kwam er niks uit maar toen ze het op kweek zetten, bleek het toch echt blaasontsteking te zijn.

Terug naar “Archief”