Harm-J schreef:Smurffie schreef:morgen samen met Arjen naar de stad om een waterpijp te kopen, want dat is het enige waar meneer momenteel nog aan denkt

Nou, het heeft ons bloed zweet en tranen gekost, maar we hebben een waterpijp!
Ons koerdische buurman heeft ons verteld dat we in Dordrecht bij een zaakje wel een waterpijp konden kopen, alleen wist hij de naam van de zaak niet meer. Maargoed, het zat bij de Its en de Hema in de buurt, dus ik zou het wel kunnen vinden dacht ik. Afijn, wij daar ergens de auto geparkeerd, maximaal 28 minuten parkeren. ''Schat, heb jij nog kleingeld?'' Nee scheet, ik niet. ''Oke, blijf jij even bij de auto, ga ik wisselen bij de snackbar''
Komt Arjen terug met een heerlijk ijsje. ''Aaah, wat lief dat je dat doet scheet!'' ''Hmpf..ik moest een ijsje kopen anders mocht ik niet wisselen''
Goed, dat hadden we gehad, toen nog zoeken naar de winkel. Na 20 minuten nog steeds geen waterpijpenwinkel. De tijd begon te dringen..Arjen terug naar de auto om nog een keer geld in de automaat te mikken (wisselgeld genoeg nu). Uiteindelijk in een coffeeshop beland, allicht wisten ze daar waar je die dingen kon kopen. Een aardige meneer met een zakje weed in de handen heeft uitgelegd waar het was. Weer vijf minuten lopen en uiteindelijk: ja hoor! Maar..2 waterpijpen allebei zagen ze er niet uit. ''Bij onze andere winkel hebben ze er misschien nog meer'' Wij naar de andere winkel, en waarempel! Alleen..geen kooltjes

''Eh..die hebben ze waarschijnlijk wel bij onze andere winkel, zal ik even voor u bellen?'' Doe dat ja!

Arjen zegt: Loop jij vast naar de auto, ga ik die kooltjes halen, anders zijn we weer te laat..
Maar..met mijn gevoel voor richting kan die auto 100 meter verderop staat en nog zou ik verdwalen, wat ik dan ook spontaan deed. Toen ik uiteindelijk weer in de hoofdstraat van winkels was, bedacht ik me dat ik waarschijnlijk toch al te laat was, dus kon ik net zo goed even nog paar potjes patina kopen bij de hobbywinkel die ik had gezien. Eenmaal terug bij de auto stond Arjen bij de auto al te wachten..
Maar we hebben een waterpijp en al geprobeerd, het is heerlijk! Aardbei en druiventabak, de appel was helaas op.
Owja..verder heb ik Arjen bijna overgehaald voor een houten vloer