*even zoeken*
Het hele draaiboek wil je denk ik niet zien, mijn zusje was cm en die liep toen net stage in de televisiewereld. Dus dat zat perfect in elkaar

In het kort:
7.30 opstaan
8.00 bloemen voor in mijn haar ophalen bij de bloemiste
8.30 naar de kapper, daarna weer terug naar mijn ouders om mijn jurk aan te trekken
11.00 aankomst van de bruidegom
11.30-12.45 fotoreportage
13.00 lunch
14.15 varen door de grachten
15.00 gemeentehuis, daarna was er een verrassing: een echte trouwauto waarmee we nog wat foto's zijn gaan maken (maar dat stond dus oorspronkelijk niet in mijn planning hihi)
17.00 Chinees eten
18.30 kerkdienst
aansluitend feest op een andere lokatie
nog wat tips die zo bij me opborrelen:
* als je eerst naar de kapper gaat en daarna je jurk aantrekt -> doe dan een truitje met een rits aan, zodat je dat niet over je hoofd hoeft uit te trekken
* laat iemand een vaasje meenemen om je bloemen in te zetten op moment dat je het boeket niet bij je hebt, dit hoeft natuurlijk alleen als je niet zo'n houdertje om de stelen hebt
* bedenk wie je op groepsfoto's wilt hebben en op welk tijdstip die foto's gemaakt worden
* bedenk hoe je start met het diner, bijvoorbeeld door je (schoon)vader te laten voorgaan in gebed en vraag hem dat dan tevoren
* neem een schort mee om je jurk te beschermen tijdens het eten, het is zo jammer als je de hele avond met een vlek op je jurk loopt...
* geef de mensen die alleen naar de kerkdienst en niet naar receptie/feest komen de gelegenheid om je na de kerkdienst te feliciteren
* geef je zusje of een vriendin je make-up mee, zodat dat bijvoorbeeld vlak voor de kerkdienst even bijgewerkt kan worden