Moderator: Moderafo's
toppie schreef:Of een moeder die nu bewust de aandacht op zoekt, om te laten zien hoe ontzettend zielig ze is, daar ze echt het beste vor haar zoon heeft willen zoeken en gedaan?
Volgens mij zit echte pijn van iemand binnen in zijn/haar hart, die komt er zeker niet uit via de telegraaf om zo bewust de wereld in te worden bazuind.
Moederlief schuwt de media niet, dat hebben we al eerder gemerkt.
Het had meer op zijn plaats geweest te blijven zwijgen, zeker tot na zijn rechtzaak.
Eerlijk gezegd kan ik hier geen greintje gevoel voor opbrengen.
JeeWee schreef:Au!
Ik merk dat iedereen al een oordeel klaar heeft...
schelpje3 schreef:JeeWee schreef:Au!
Nee JeeWee, dat doet moeder v.d. S zelf ! Zij zegt deze dingen.
henkie schreef:... Die ziekte in zijn hoofd zat er 5 jaar geleden ook al en komt door van media of politie...
toppie schreef:...Eerlijk gezegd kan ik hier geen greintje gevoel voor opbrengen.
Samanthi schreef:... dat istie inderdaad, maar dat was tie ws al veel en veel langer
schelpje3 schreef:...Hij is ziek in zijn hoofd tjoh, dat wisten wij nog niet zeker...
schelpje3 schreef:Ik heb het interview ook gelezen. Met een foto erbij ! Ze is wel opeens oud geworden.
Ik zie meer een moeder die zichzelf schoon wil praten.
Zij hadden als ouders er alles aan gedaan ? Dacht het niet. Dan ga je bijv niet tegen betaling ! bij P & W zitten, zoontjelief smeet een glas in het gezicht van Peter R de V. Nu praat ze dat nog goed ook, PRdV had hem zitten treiteren !
Hij is ziek in zijn hoofd tjoh, dat wisten wij nog niet zeker.
Ook gaat ze hem niet bezoeken in de gevangenis ? Dat moet ik nog zien.
Zeg nooit nooit. Zeker als het je kind betreft. Hij blijkt nog 2 broers te hebben.
Zij hebben hun moeder aangeraden afstand te nemen.
Joran had over de kist van zijn vader gehangen, huilend, het was zijn schuld dat pa dood was.
Het zal je kind maar wezen, het was altijd zo'n lief kind.
Wanneer veranderde dat lieve kind dan opeens in een manipulerend monster ?
Opmerkelijk vond ik wel dat zij de datum aanhaalde, precies 5 jaar erna ! Geen toeval dus.
Annet76 schreef: In plaats van ons oordeel over haar uit te spreken, kunnen we óók voor haar bidden!
JeeWee schreef:Annet76 schreef: In plaats van ons oordeel over haar uit te spreken, kunnen we óók voor haar bidden!
He gelukkig, eindelijk wat betrokkenheid.
Deze moeder is net zo goed slachtoffer. Ze zegt zelf dat als hij het gedaan heeft, ze niet naar Peru zal gaan om hem te omarmen. Ze kan dat niet.
Wat er ook van die jongen geworden is: zij heeft hem ter wereld gebracht, het is haar vlees en bloed en dan doet dat pin als je ziet dat je kind zich zo in de vernieling werkt en anderen meesleept.
JeeWee schreef:Au!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 36 gasten