40 dagen zonder seks bij de EO

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 25 jan 2008 17:41

Lenny schreef:nou dat valt wel mee. Ik vind dat ze maar raar selecteren wat je wel en niet 'mag' kijken! Wij kunnen alle programma's kijken, behalve sommige van SBS6 en een paar van BNN. (je kan ze via een omweg kijken :mrgreen: )
Nee hoor, dat filter van kliksafe is echt niet waterdicht en ik zou er dan zelf ook niet voor kiezen.

De vraag is of je dan voor een "beter" of geen filter zou kiezen? Ik vind dat ik best zelf kan bepalen waar ik wel en niet naar "mag" kijken.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2008 18:03

kurtyo schreef:Tsja, en als zij zich daar goed bij voelt en als zij niet het idee heeft dat haar leven eronder lijdt...

Tja, ik kan het me niet zo goed voorstellen. Misschien is dat het ook wel. Je bent dan niet interessant als persoon maar als seksobject, als ding... Ik vind het wat kortzichtig.

Daarnaast moet je natuurlijk uitkijken voor het verslavende effect. Als ik elke avond een lijntje coke snuif voel ik me vast ook elke avond goed. En al snel moet ik coke gebruiken om me goed te voelen. Nou ja, je snapt het idee vast wel.... ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aletta
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Aletta » 27 jan 2008 14:09

Ik vond het geen slechte aflevering. Het ging niet zoals we het graag zouden willen, maar daar gaat het ook niet om. Het maakt het juist geloofwaardig, je kunt nu eenmaal niet iedereen overtuigen.

Ik heb trouwens het idee dat Lan wat minder zelfverzekerd is dan ze lijkt. Dat liet ze een beetje doorschemeren. Waarom heeft ze anders dat muurtje opgetrokken? Bovendien heb ik het idee dat mensen die juist zo zelfverzekerd en haast arrogant overkomen, vaak juist hun onzekerheid verbergen.
Eigenlijk dacht ze dat jongens vooral op seks uit waren. En aan het eind vertelde ze dat ze er geen problemen mee had om jongens te gebruiken voor de seks, ook als die jongens meer wilden. Zo gaat het nu eenmaal in het leven, vond ze. Nogal een cynische houding.

Jammer dat ze niet meer van zich liet zien, volgens mij heeft ze tegenover de camera haar muurtje overeind laten staan.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 09:15

En dat was gisterenavond aflevering Michael.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 jan 2008 10:48

ook nog niet gezien. Lang leve uitzending gemist.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jan 2008 12:49

echt wel, ik ga hem vandaag is terug kijken
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 30 jan 2008 12:52

Pfff.. wat is nou veertig dagen... Dat kan ik veel langer :)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 12:58

Optimatus schreef:Pfff.. wat is nou veertig dagen... Dat kan ik veel langer :)

Jij hebt duidelijk de aflevering van gisteren niet gezien.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jan 2008 13:04

wat heeft een eigen ervaring met die van een ander te maken??? :roll:

Als iemand het wel vol kan houden zegt dat niet dat een ander dat ook moet kunnen.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 13:50

Gerdien B. schreef:wat heeft een eigen ervaring met die van een ander te maken??? :roll:

Als iemand het wel vol kan houden zegt dat niet dat een ander dat ook moet kunnen.

Ik zei dat omdat de jongen van de aflevering van gisteren daadwerkelijk een seksverslaving heeft. En dat de oorzaak daarvan heel verdrietig is. Het klonk dus echt zo 'ik kan het lekker wel-achtig', en ik vond dat een beetje flauw. Snap je?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jan 2008 14:10

ik heb hem net gekeken en begrijp dat opzich wel, maar daarom is jou reactie nog wel kort door de bocht vind ik.
Ik vind het heel erg dat er jongeren zich er zo in verliezen, maar er zijn ook jongeren die zich heel lang kunnen onthouden van seks en daar kan ik dan ook weer respect voor opbrengen.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 jan 2008 14:15

Gerdien B. schreef:ik heb hem net gekeken en begrijp dat opzich wel, maar daarom is jou reactie nog wel kort door de bocht vind ik.
Ik vind het heel erg dat er jongeren zich er zo in verliezen, maar er zijn ook jongeren die zich heel lang kunnen onthouden van seks en daar kan ik dan ook weer respect voor opbrengen.

Dat begrijp ik. Maar daar gaat het hier op zich niet over natuurlijk. Het gaat hier over het programma, niet over hoe goed het is dat er mensen zijn die wel (een bepaalde tijd) zonder seks kunnen. Toch?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jan 2008 14:19

ik denk niet dat het verkeerd is om ook is uit te spreken dat je daar respect voor hebt.

Waarom alleen de verkeerde dingen belichten en niet ook de goede?

Juist door dit programma is het denk ik de bedoeling dat er ook gekeken wordt naar hoe ga je wel goed er mee om.

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 01 feb 2008 15:19

Ik vond het wel mooi dat na 2de dag dat hij zei, ja ik ben met een meisje naar huis geweest en heb haar gebeft :lol: Zo van, nu al :o :lol:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 01 feb 2008 20:58

Optimatus schreef:Pfff.. wat is nou veertig dagen... Dat kan ik veel langer :)

Jij gebruikt sex/masturbatie dan ook niet om onverwerkt verdriet te verdoven, lijkt me.

Terug naar “Archief”