ik kan gewoon werken, al is het wel een niveau lager.
We hebben er lang over gepraat, vlieger zou 1 dag in de week thuis gaan werken of die dag verspreiden over andere dagen, maar ik zou toch nog steeds minimaal 3 volledige dagen oppas nodig hebben. Mijn moeder vond dit geen probleem en wilde dit graag doen. Maar dan moet je wel denken aan dagen van 6 uur smorgens tot 17 savonds ivm reistijden. Ik vond dit niet prettig, ik had dan ook een besluit genomen en een gesprek aangevraagd.
Zou ik de opleiding in 24 uur mogen afmaken, maar school wel fulltime volgen (dat zouden ongeveer 10 weken zijn) of mijn verzorgende diploma opvragen en stoppen. Misschien een later tijdstip afmaken.
In dat gesprek kwam dus naar voren dat het niet in 24 uur kon, dus dit was eigenlijk het antwoord op mijn vraag wat ik zou moeten doen.
Ik had daarnaast besloten, als Sarah 1 jaar zou zijn en ik nog niet zwanger was, dat ik het dan alsnog in 32 uur af zou gaan maken, dit was nml de enige optie dat het nog in 9 maanden kon, en met 32 uur. Maar blijkbaar is mijn weg anders, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het nu ook niet meer zie zitten om meer te werken dan 2 dagen in de week. Wil er wel vrijwilligerswerk in de kerk bij gaan doen, een ochtendje in de week ofzo, maar dan wel mét Sarah, anders niet.
Of het eigenlijk een beetje offtopic is weet ik niet, maar ons besluit was eigenlijk totdat Sarah door zou slapen wilde we liever geen tweede omdat ik helemaal geen puf meer had in wat dan ook. Dat besluit genomen en toen ze doorsliep (SLIEP

) was het dus weer in 1 keer raak, en 'voel' ik dat we de juiste 'keuze' hebben gemaakt om toendertijd te stoppen en het ooit misschien als de kinderen op school zitten het af te maken, maar dan wel in 2 jaar. (maarja als je dus 8 kinderen krijg lukt dat niet meer

) Vandaar dat ook ik me wel eens afvraag, hoever mag/moet je gaan. Denk ook dat je het per keer moet bekijken, en snap ook heus wel dat bijv lalage geen kinderen ziet zitten nu, maar mijn felle reactie was dan ook op het 'HOEF'