Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 19 jan 2008 14:30

Lief Funlover! Volgens mij ben je echt een blije dame :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 jan 2008 15:30

Annet heeft Dirk het bevestigingsmateriaal al gevonden van de badkamer? Of is het nog steeds zwemmen :P. Is je huis verder al helemaal klaar? Ik vroeg me eigenlijks af hoe jou huis 'inelkaar' zit, heb al n paar keer n foto gezien waar je van boven op de tuin neerkijkt. Dus snap dr ff helemaal niks meer van..... :?
Wat de toekomst brengen moge........

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 jan 2008 17:00

*Annette* schreef:Annet heeft Dirk het bevestigingsmateriaal al gevonden van de badkamer? Of is het nog steeds zwemmen :P. Is je huis verder al helemaal klaar? Ik vroeg me eigenlijks af hoe jou huis 'inelkaar' zit, heb al n paar keer n foto gezien waar je van boven op de tuin neerkijkt. Dus snap dr ff helemaal niks meer van..... :?

We zijn naar Mijnheer Gamma gegaan en daar nieuw bevestigingsmateriaal besteld. We denken toch dat het niet in de doos zat. Van de week kwam het binnen en het kwam hem helemaal niet bekend voor. Maar goed, we kunnen nu fatsoenlijk douchen.

We hebben een dijkwoning, het aparte/byzondere is misschien dat die foto vanaf het platdak van de keuken is genomen. De slaapkamer boven heeft een deur en zo kom je op het dak van de keuken.

Vanuit de gang kun je 8 treden af en kom je in de kelder, deze noemen wij nu nog schuur. Daarvandaan kun je nog in verschillende vertrekken komen onder het huis. Het schijnt dat er vroeger onderduikers onder het huis hebben gewoond, vandaar ook ONDERduikers he. Als we willen en we breiden nog flink uit ofzo, je weet maar nooit, kunnen we onder het huis nog muren uitbreken en zo onder de kamer ook nog ruimte maken. Hebben we echt een onderhuis.

Klinkt spannend allemaal he. In het begin vond ik het ook beetje apart allemaal maar ik hou er ook wel van. In een van die kelders heb ik wasmachine en alles staan, dus ik smijt alle was een deur door en je ziet er niets meer van :mrgreen:

En door die schuur kom je buiten in onze "mega" tuin.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 jan 2008 19:51

*Annet* schreef:
*Annette* schreef:Annet heeft Dirk het bevestigingsmateriaal al gevonden van de badkamer? Of is het nog steeds zwemmen :P. Is je huis verder al helemaal klaar? Ik vroeg me eigenlijks af hoe jou huis 'inelkaar' zit, heb al n paar keer n foto gezien waar je van boven op de tuin neerkijkt. Dus snap dr ff helemaal niks meer van..... :?

We zijn naar Mijnheer Gamma gegaan en daar nieuw bevestigingsmateriaal besteld. We denken toch dat het niet in de doos zat. Van de week kwam het binnen en het kwam hem helemaal niet bekend voor. Maar goed, we kunnen nu fatsoenlijk douchen.

We hebben een dijkwoning, het aparte/byzondere is misschien dat die foto vanaf het platdak van de keuken is genomen. De slaapkamer boven heeft een deur en zo kom je op het dak van de keuken.

Vanuit de gang kun je 8 treden af en kom je in de kelder, deze noemen wij nu nog schuur. Daarvandaan kun je nog in verschillende vertrekken komen onder het huis. Het schijnt dat er vroeger onderduikers onder het huis hebben gewoond, vandaar ook ONDERduikers he. Als we willen en we breiden nog flink uit ofzo, je weet maar nooit, kunnen we onder het huis nog muren uitbreken en zo onder de kamer ook nog ruimte maken. Hebben we echt een onderhuis.

Klinkt spannend allemaal he. In het begin vond ik het ook beetje apart allemaal maar ik hou er ook wel van. In een van die kelders heb ik wasmachine en alles staan, dus ik smijt alle was een deur door en je ziet er niets meer van :mrgreen:

En door die schuur kom je buiten in onze "mega" tuin.

Owkay..... volgens mij heb je wel een heel mooi huis! Foto's :lol:..... ben echt heel benieuwd en nieuwsgierig :oops:). Lijkt me wel heel gaaf die kelders onder het huis, enja makkelijk toch, je smijt de was en alle troep erin enja niemand ziet het meer :mrgreen:. Maja als je dr weer komt, kom je wel alle troep weer tegen en moet je het alsnog opruimen :? :mrgreen:. Dus als ik nog eens moet onderduiken kan ik bij jou terecht 8).

Gelukkig kun je nu fantoenlijk douchen :D. Vanmiddag maar weer ns na de badkamerzaak gebeld, ze hebben toch geen 2 weken de tijd nodig om ff na de fabriek te bellen :roll:. Dinsdag worden we terug gebeld, ben benieuwd. Of ze een oplossing hebben en anders komen ze zelf maar kijken. Je word gek van iedere dag dat zwembad en een mega hoeveelheid handdoeken :?. Hopelijk is het snel voorbij.
Wat de toekomst brengen moge........

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 jan 2008 07:31

Wij zijn met de laatste loodjes bezig er moeten nog wat kleine dingen geschilderd worden en de badkamer moet nog even een andere afvoer gemaakt worden.
aan het eind van de week komen ze in de hal,keuken en bijkeuken zeil leggen en bovern vloerbedekking en dan is het af!
Alleen nog grote schoonmaak houden samen met wat vriendinnen en mijn ma en dan kunnen we der in.
Vond het klussen echt heerlijk maar zal ook blij zijn als we eind volgende week klaar zijn.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 jan 2008 23:02

en wanneer ga je trouwen?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 jan 2008 10:38

1 feb. dus nog kleine anderhalve week!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 jan 2008 13:48

Leuk, op Caroline haar verjaardag!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 jan 2008 21:36

grappig! paar op de bruiloft zijn 2 feb jarig dus dat wordt zingen om 00.00.

Wij hebben vanavond een lek gevonden in de dakkapel :( dus morgen gelijk makelaar bellen was achter stuk nieuw behang verstopt en achter een nieuwe plaat!
ben benieuwd wat ze er aan gaandoen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2008 22:38

Dat is flink balen zeg!!

Is er wel een technisch onderzoek (of hoe dat heet) verricht aan het huis voor jullie het huis kochten!?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 jan 2008 08:28

yes maar ze hebben het helemaal weggewerkt dus dat is gewoon niet gezien dus ik ga zo eerst maar eens even de makelaar bellen dat we dit gevonden hebben.
En als ze niet gaan meewerken enz komt er toch iets van een rechtzaak of zo want dit hebben ze bewust helemaal verstopt!

ja is wel balen maar goed we gaan gewoon door en niet bij de pakken neerzitten.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 jan 2008 09:49

Volgens mij zijn die mensen (de vorige bewoners) wel aanspreekbaar!

sela

Berichtdoor sela » 23 jan 2008 09:57

lastig joh.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 jan 2008 10:04

net contact gehad met de makelaar die gaat contact opnemen met de verkopers en we gaan het bedrijf laten komen die in 2005 ooit gemaakt heeft.
ben benieuwd!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jan 2008 13:29

@ liefie: had je een NVM-koopcontract?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”