Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Annet heeft Dirk het bevestigingsmateriaal al gevonden van de badkamer? Of is het nog steeds zwemmen. Is je huis verder al helemaal klaar? Ik vroeg me eigenlijks af hoe jou huis 'inelkaar' zit, heb al n paar keer n foto gezien waar je van boven op de tuin neerkijkt. Dus snap dr ff helemaal niks meer van.....
*Annet* schreef:*Annette* schreef:Annet heeft Dirk het bevestigingsmateriaal al gevonden van de badkamer? Of is het nog steeds zwemmen. Is je huis verder al helemaal klaar? Ik vroeg me eigenlijks af hoe jou huis 'inelkaar' zit, heb al n paar keer n foto gezien waar je van boven op de tuin neerkijkt. Dus snap dr ff helemaal niks meer van.....
We zijn naar Mijnheer Gamma gegaan en daar nieuw bevestigingsmateriaal besteld. We denken toch dat het niet in de doos zat. Van de week kwam het binnen en het kwam hem helemaal niet bekend voor. Maar goed, we kunnen nu fatsoenlijk douchen.
We hebben een dijkwoning, het aparte/byzondere is misschien dat die foto vanaf het platdak van de keuken is genomen. De slaapkamer boven heeft een deur en zo kom je op het dak van de keuken.
Vanuit de gang kun je 8 treden af en kom je in de kelder, deze noemen wij nu nog schuur. Daarvandaan kun je nog in verschillende vertrekken komen onder het huis. Het schijnt dat er vroeger onderduikers onder het huis hebben gewoond, vandaar ook ONDERduikers he. Als we willen en we breiden nog flink uit ofzo, je weet maar nooit, kunnen we onder het huis nog muren uitbreken en zo onder de kamer ook nog ruimte maken. Hebben we echt een onderhuis.
Klinkt spannend allemaal he. In het begin vond ik het ook beetje apart allemaal maar ik hou er ook wel van. In een van die kelders heb ik wasmachine en alles staan, dus ik smijt alle was een deur door en je ziet er niets meer van![]()
En door die schuur kom je buiten in onze "mega" tuin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten