mohamed schreef:Ik vind de blob echt helemaal niks, begrijp de positieve recensies dan ook totaal niet. Voor mij blijft het een slechte rip-off van het mijns inziens onterecht de grond in geboorde Mario Sunshine voor de Gamecube.
Huh, de Blob een rip-off van Super Mario Sunshine? Hoe kom je daar bij? Gameplay is heel anders, de visuals zijn heel anders en het concept is heel anders. Je zult me toch even de overeenkomsten moeten vertellen. Trouwens vond ik Sunshine wel erg leuk.
Akkoord, op de Wii zijn misschien welgeteld maar zeven of acht titels echt de moeite waard voor de core Gamer, maar hoeveel echt goede spellen zijn er op dit moment voor de Playstation 3?
Ninja Gaiden Sigma
Metal Gear Solid 4
...?
Oei, heb je even, want dat is nogal een lijst. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van je smaak, en wanneer je echt iets "de moeite waard" vind, en of je alleen exclusieve ps3 games meetelt, maar dan nog:
Ik noem een GTA IV, Infamous, Prototype, UFC, FIFA, PES, Batman Arkham Asylum, Battlefield Bad Company, Killzone2, Street Fighter IV, Soul Calibur 4, NHL, Dirt2, Uncharted, Uncharted 2, Brutal Legend, Assassin's Creed, Assassin's Creed 2, en dat is dan wat me zonder al te veel moeite te binnen schiet.