Smurffie schreef:Jawel..maar op een gegeven moment was het geen discussie meer, maar bekvechten om het hardst.![]()
En dat maak jij even voor ons uit?
Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Smurff, wat leuk dat je je ook weer hier waagt![]()
Btw, de ene Ger.Gem. is de ander niet, om nog even op die verschillen in te gaan. Bij ons in de kerk word ik aangekeken op het feit dat ik minder/niet trouw kom, naar méér muziek dan psalmen luister, kort haar heb, bladiebla, kortom, de grote heiden. Ga ik een keer naar een andere Ger.Gem, is het daar: haha kom jij in een rok? Maar wel goed dat je ook eens in Gods huis komt.
Stond ik toch wel even raar te kijken, maar het ging er wel stúkken hartelijker aan toe dan bij ons eigen cluppie.
Dippie schreef:rafaell schreef:Die dominees in de GerGem zijn een halstarrig volk
wat bedoel je daarmee?
Neenee, je begrijpt het goed!Dippie schreef:Debor@ schreef:Smurff, wat leuk dat je je ook weer hier waagt![]()
Btw, de ene Ger.Gem. is de ander niet, om nog even op die verschillen in te gaan. Bij ons in de kerk word ik aangekeken op het feit dat ik minder/niet trouw kom, naar méér muziek dan psalmen luister, kort haar heb, bladiebla, kortom, de grote heiden. Ga ik een keer naar een andere Ger.Gem, is het daar: haha kom jij in een rok? Maar wel goed dat je ook eens in Gods huis komt.
Stond ik toch wel even raar te kijken, maar het ging er wel stúkken hartelijker aan toe dan bij ons eigen cluppie.
Huh? In een GerGem jou uitlachen omdat je in een rok kwam? Of begrijp ik het even verkeerd?
Klopt, als er 'evangelisch' op het bordje naast de deur had gestaan, had het beter geklopt dan GerGem. Ik stond best gek te kijken, maar ik vond het eigenlijk ook best wel grappig om mee te makenTante Pollewop schreef:en terecht!!
Maarre die GerGem waar je uitgelachen werd voor je rok, dat snap ik ook niet. Dat moet dan een heeeel erg andere kerk zijn dan de andere GerGem's.
Zelfde verhaal als je in de kerk zit en je hoort de vrouw achter je tegen dr buurvrouw fluisteren dat ze de kleren van mevrouw x niet bij het hoedje vindt passen. En dat ze niet begrijpt waarom x haar kleren bij de C&A haalt en niet bij de College Style, want dat is tenslotte van kerkmensen en niet van heidenen... Ongelofelijk!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 39 gasten