ik was in het begin vreselijk moe, en errug misselijk gedurende de eerste 4 maanden, ik kon de hele dag wel overgeven en deed dat dan ook gerust
daarna, ging ik een hele goede tijd in, was weer superfit, kon de hele wereld aan (dacht ik

). tot dat ik 36 weken zwanger was, ik voelde me totaal niet goed, dat was niet verwonderlijk, want ik had een onderdruk van 110. Dit resulteerde in onderzoeken in het ziekenhuis, volledige rust houden (ben toen we gestopt met werken, mijn ideaal was om door te werken tot het eind, niet gelukt, was ook niet echt reeel). die rustperiode (en zeker dankzij gebed) daalde mijn bloeddruk een week later tot 105, weer een week later tot 103 en weer een week later tot 98. Na precies veertig weken zwangerschap werd er een zoontje geboren!
Ik heb mijn zwangerschap als iets ontzettends moois en wonderlijks ervaren. en heb ook best een fijne zwangerschap gehad.
Geniet van je zwangerschap!!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)