Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Gefeli, Saskia!
Laura, hoe is het met jouw zus?!
liefie schreef:ajl schreef:Lijkt mij eigenlijk wel makkelijk. Geen getob met slechte persweeën en infusen en artsen die in consult geroepen moeten worden en lekker een snelle bevalling. Je hoort het eigenlijk nog best wel regelmatig.
Ik dacht eigenlijk precies hetzelfdeMaar echt heel comfortabel is het niet
ajl schreef:Spannend Laura! jullie zitten zeker wel in spanning? Wat is de prognose voor beide ventjes? ( ik vind een jongetjestweeling altijd zo leuk!)
ajl schreef:Vreselijk Laura! Wat hadden de jochies ook alweer? Er is bij mij alleen blijven hangen dat 1 kindje erg ziek wasWaarom kan het zieke kindje niet geopereerd worden?
MissF schreef:Gefeliciteerd Saskia! balen zeg, dat het dan na je verlof is, gelukkig zijn er foto's en internet enzo
Liefie, het kamertje blijft gewoon taupe met wit hoor. En de accessiores zoals het waskussen en lakentjes worden blauw of roze. Maar die doe ik er gewoon nog niet op voor het kindje geboren is.
Hoe is het met jullie kamertje? Zit het behang er al op? Heb je al foto's?
En de commode schilderen viel eigenlijk wel mee, 3 x geschilderd, en in anderhalf uur had ik steeds wel alles gehad, en dat is eigenlijk zo gedaan, elke avond een keer.
Ik ben net op behang uitgeweest, maar pff, wat lastig zeg. Ik zocht gewoon iets met taupe/wit, maar bijna alles is dan al snel taupe/creme. Bij Praxis, Kwantum, Karwei, Dekocay, allemaal niks.
Uiteindelijk liep ik net maar even de Fixet hier in de stad in, en het eerste boek dat ik open sloeg, was meteen goedHet is nu taupe/wit gespikkeld, precies de goede kleuren. Volgende week is het binnen, maar de muur is nog niet glad, dus het kan er dan denk ik nog niet op, maargoed, dat geeft ook niks, komt wel. Ben al blij dat ik het gevonden heb. Het behang voor Jurians kamer toen was ook al zo lastig, maarja, daar wilde ik perse grijs/zwart en geel in, dat is ook moeilijker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten