Fibreuze dysplasie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

nita
Luitenant
Luitenant

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 15 dec 2011 19:22

bedankt voor jullie meeleven, en lieve woorden!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 18 dec 2011 21:32

Sterkte in alles Nita en een hele dikke hug!
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 18 dec 2011 21:52

Liesien schreef:Sterkte in alles Nita en een hele dikke hug!

bedankt!

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 24 dec 2011 23:26

Echt erg wat hier gebeurd, gewoon schandalig.
Vele van de mensen hier hebben 1000, 2000 of meer reacties waar over God en Goddelijke zaken gesproken wordt.
Nu hebben we het over een medemens wat ernstig ziek was. Wie stelt voor om te bidden voor herstel van Nita, persoonlijk of groepsgewijs?
We zijn zo goed in alles te beantwoorden. Zitten we hier dan als een huichelachtig zooitje bij elkaar?
Waar is het vertrouwen aan Hem onze Schepper die duizenden keren in discussie gesteld wordt. Nu mogen we een beroep op Hem doen maar waar blijven we dan. En hoeven we Onze Schepper niet te danken als het Nita beter gaat. Hebben we dan zelf toch de wijsheid in pacht? Waar is onze afhankelijkheid nu? Vraag je daar als christen niet om iedere dag? Blijkt toch maar weer dat we uit eigen belang leven en dat we het zelf wel kunnen redden, we hebben niemand nodig zelfs God niet. Ik was in de veronderstelling dat dit een Christelijke site was.

Lieve mensen, sorry dat ik zo reageer maar ik kan niet zo goed hebben en doet mij pijn in mijn hart dat mijn Schepper en Heiland op deze manier behandeld worden. laten we Hem alsnog danken voor herstel van Nita en vragen voor vergeving voor ons gedrag.
Groet Teus
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 24 dec 2011 23:59

Beste Teus,
Ik stel je voor om hier eerst wat langer rond te kijken/mee te schrijven voordat je een oordeel trekt. Wat weet jij van de gebeden voor Nita en lotgenoten die allang en breed zijn gearriveerd in de hemel en daarme bij het hart van God? Nee, ik voel er weinig voor om van elk gebed die ik (laat ik maar alleen voor mijzelf spreken) dat ik bid voor Nita en alle andere zieken op het forum, hier een verslag te doen.

Ik ben zelf ook ziek geweest en ik mag weten dat er velen hier op het forum zijn die voor mij gebeden hebben, en dat ik door die (en andere gebeden) gedragen ben. Één ding kan ik je verzekeren en dat is dat er zeker voor Nita gebeden wordt.

Gezegende kerstdagen Teus!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 25 dec 2011 00:29

@ teus, als je hierzo voor het eerst komt, zou je dat misschien kunnen opvatten, omdat er niet letterlijk staat ik ga voor je bidden. Als ik voor mezelf spreek moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het vaker zou kunnen zeggen tegen een ander, ik zal voor je bidden, maar veel mensen zijn ook niet gewend om dat zo te zeggen, maar..... ik weet absoluut zeker dat er mensen voor me hebben gebeden, er is hier een hele club meiden/vrouwen die me al die tijd hebben gesteund, in dit topic maar ook in andere topics. Op een gegeven moment heeft iemand een kaartenactie op touw gezet. Ik heb toen veel kaarten gehad, met vele bemoedigende teksten. Zo af en toe kun je in het forum ook lezen, dat mensen vragen of ik het ook bij God kwijt kan. Ik heb de mensen die mij volgen een beetje leren kennen, ook al heb ik ze nog nooit gezien. Maar ik weet zeker dat velen voor mij hebben gebeden, dat heb ik ook zeker gevoeld. Dat het niet altijd gezegd is/wordt dat is een ander verhaal..

dat er soms 1000-2000 keer gekeken wordt dat is ook omdat sommige mensen kijken of er misschien al nieuws is...steeds als ik uitslagen krijg veel weten wanneer dat ongeveer is, dan wordt er al gekeken of er iets is gepost...

Gezegende kerstdagen!!

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 05 jan 2012 18:22

er is weer nieuws te vermelden. De oorzaak van het vocht in mn knie is gevonden, een gescheurde meniscus. Over een paar weken wordt ik hiervoor geopereerd. Hopelijk blijft het daar dan nu echt bij.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 05 jan 2012 18:59

Fijn Nita dat de oorzaak van het voch in je knie nu na zo'n lange tijd gevonden is.
Sterkte in de voorbereiding naar de operatie.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 jan 2012 19:25

Heeft mijn man ook, misschien komen jullie naast elkaar te liggen :mrgreen:

Niet leuk maar als ik me nog herinner hoe hij de vorige x is opgeknapt (nu in zijn andere knie), is het het waard.
ja, dat is mijn mening dan he.....

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 05 jan 2012 20:12

christien schreef:Fijn Nita dat de oorzaak van het voch in je knie nu na zo'n lange tijd gevonden is.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 05 jan 2012 20:31

christien schreef:Fijn Nita dat de oorzaak van het voch in je knie nu na zo'n lange tijd gevonden is.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 jan 2012 20:56

Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 05 jan 2012 21:05

Zo Nita, wat moet jij blij en opgelucht zijn! Wel weer naar dat je geopereerd moet worden.....

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 05 jan 2012 21:12

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 06 jan 2012 13:49

Sterkte weer Nita!

Terug naar “Archief”