Moderator: Moderafo's
tante-tortel schreef:Kun je nagaan hoe goed de pil is! Als ik hier al die verhalen lees over diverse bijwerkingen en ellende dan denk ik: zijn jullie nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit niet goed is voor je lijf?
meissie88 schreef:Griebel...Heb ik weer...Slik bijna 2 weken de Yasmin...Krijg steeds meer puisten, en rode vlekken in m'n gezicht, en overal jeukVanmorgen maar ff bij de assistente langs gegaan (ziet ze 't gelijk, en ze schijnen dan beter te luisteren
) Moet tussen 2 en 3 ff terug bellen, want ze dacht dat ik niet tegen Yasmin kon, en dus ws weer een andere pil moet
tante-tortel schreef:Kun je nagaan hoe goed de pil is! Als ik hier al die verhalen lees over diverse bijwerkingen en ellende dan denk ik: zijn jullie nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit niet goed is voor je lijf?
sweap schreef:meissie88 schreef:Griebel...Heb ik weer...Slik bijna 2 weken de Yasmin...Krijg steeds meer puisten, en rode vlekken in m'n gezicht, en overal jeukVanmorgen maar ff bij de assistente langs gegaan (ziet ze 't gelijk, en ze schijnen dan beter te luisteren
) Moet tussen 2 en 3 ff terug bellen, want ze dacht dat ik niet tegen Yasmin kon, en dus ws weer een andere pil moet
Wat irritant zeg!! En dan is Yasmin nog wel een lichte pil.... Maar soms ik het uitzoeken welke pil nou bij jou past. Ik heb ook de Yasmin geslikt en inmiddels ook een andere, omdat ik steeds bleef bloeden ondanks Yasmin.
Hoop dat je om 5 uur een wat positiever gevoel eraan over hebt
Kom op zeg, zeg je dat ook tegen mensen die antidepressiva slikken en erg last hebben van de bijwerkingen? Daar blijkt tenslotte ook uit dat het slecht is voor je lichaam?tante-tortel schreef:Kun je nagaan hoe goed de pil is! Als ik hier al die verhalen lees over diverse bijwerkingen en ellende dan denk ik: zijn jullie nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit niet goed is voor je lijf?
sweap schreef:tante-tortel schreef:Kun je nagaan hoe goed de pil is! Als ik hier al die verhalen lees over diverse bijwerkingen en ellende dan denk ik: zijn jullie nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit niet goed is voor je lijf?
Jaaaa, wij zijn allemaal heel erg dom...![]()
Als ik geen pil slik loop ik het risico op steeds operaties, nou, dan liever wat bijwerkingen hoor... En dom zijn is niet erg, ik vind het dommer dat je anderen voor dom uitmaakt..
meissie88 schreef:tante-tortel schreef:Kun je nagaan hoe goed de pil is! Als ik hier al die verhalen lees over diverse bijwerkingen en ellende dan denk ik: zijn jullie nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit niet goed is voor je lijf?
TT kijk ff verder dan je neus lang is...Vlak hier boven had ik nog neergezet dat ik de pil slik ivm medische redenen, etc. En die bijwerkingen zijn heel zeldzaam...Volgens mijn huisarts komen ze daar zelfs niet door, zegt hij...Dus helaas voor jou!
windekind schreef:Kom op zeg, zeg je dat ook tegen mensen die antidepressiva slikken en erg last hebben van de bijwerkingen? Daar blijkt tenslotte ook uit dat het slecht is voor je lichaam?tante-tortel schreef:Kun je nagaan hoe goed de pil is! Als ik hier al die verhalen lees over diverse bijwerkingen en ellende dan denk ik: zijn jullie nu echt zo dom dat je niet door hebt dat dit niet goed is voor je lijf?![]()
Het schijnt onmogelijk je aan het verstand te brengen dat de pil ook om medische redenen geslikt wordt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten