Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 09 jul 2008 15:02

Gerdien B. schreef:Ik wil het dus voor 1 keer niet zelf inplakken. Vind het wel leuk om een officieel boek te hebben met goede foto's Daarin ben ik dan ook wel weer vrij kritisch.

Ik ben ook kritisch, maar als het geld kan besparen, moet het maar!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 jul 2008 15:12

ik zou het ook niet zelf doen maar als je geld moet besparen kan ik het wel begrijpen als je die keuze maakt.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 jul 2008 15:12

Ik wil het dus voor 1 keer niet zelf inplakken. Vind het wel leuk om een officieel boek te hebben met goede foto's Daarin ben ik dan ook wel weer vrij kritisch.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

liefie
Generaal
Generaal

2x :oops:
Laatst gewijzigd door liefie op 09 jul 2008 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

liefie
Generaal
Generaal

ik zou het ook niet zelf doen maar als je geld moet besparen kan ik het wel begrijpen als je die keuze maakt.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jul 2008 15:13

Gerdien B. schreef:Ik wil het dus voor 1 keer niet zelf inplakken. Vind het wel leuk om een officieel boek te hebben met goede foto's Daarin ben ik dan ook wel weer vrij kritisch.
Dat heb ik ook.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 09 jul 2008 15:16

88Alries88: Ik heb net trouwens een lijst gevonden waarop je kan afvinken. Je kan hem gewoon uitprinten. Als je hem wil hebben dan hoor ik het wel.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 15:17

Dat het veel kost weet je, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar gewoon, je moet overal aan denken en zoveel keuzes maken.

Ik denk dat ik gewoon keihard aan vakantie toe ben. Maar dat duurt nog 5 weken en dan heb ik welgeteld één weekje vrij. Ik denk dat ik gewoon geestelijk een beetje oververmoeid ben en daarom kan ik er niet echt van genieten, ben ik rusteloos, snel gepikeerd, etc. :|

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 jul 2008 15:29

Smurffie schreef:Dat het veel kost weet je, dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar gewoon, je moet overal aan denken en zoveel keuzes maken.

Ik denk dat ik gewoon keihard aan vakantie toe ben. Maar dat duurt nog 5 weken en dan heb ik welgeteld één weekje vrij. Ik denk dat ik gewoon geestelijk een beetje oververmoeid ben en daarom kan ik er niet echt van genieten, ben ik rusteloos, snel gepikeerd, etc. :|
Kun je dan niet even een break nemen? Jullie hebben toch ook nog tijd genoeg?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 jul 2008 16:24

Smurffie schreef:Inderdaad.

Even iets anders..ik begrijp niet waarom mensen het zo leuk vinden om een bruiloft te regelen ](*,) Of een bbq voor een verloving ](*,) Tot nu toe heb ik er welgeteld 5 uur lol aan gehad, dat was tijdens het jurken passen, de rest vind ik helemaal niet grappig :|

Amen amen amen!

Een bruiloft regelen IS niet leuk! :x :x :x :x
Iedereen zegt dat het de mooiste tijd van je leven is..... de gróótste onzin die ik ooit heb gehoord! Zo!

Dat was even frustratie en dan heb ik het ergste zelfs weggehaald :x

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 16:24

Ja, over 5 weken :mrgreen:

We hebben ook wel tijd genoeg, maar ik heb gewoon geen rust in m'n kont. Dat is het gewoon.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 16:30

Juist Acire. Op de dag zelf hoef je dan weliswaar niets te doen dan alleen genieten (zeggen ze), maar je bent wel een jaar van tevoren bezig om te zorgen dat je inderdaad niets aan je kop hebt die dag. Eigenlijk dus een belachelijke redenering.

Afijn, de bbq is geregeld bij de slager. Ik heb een bestellijst ingevuld, die keek hij voor alle zekerheid even na. Hij vroeg zich af of ik met heel Bleskensgraaf ging bbq-en :mrgreen: Veel te veel natuurlijk..ja weet ik veel :clown:
Ik denk dat ik weer gerekend had met angsttoeslagen :P

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 jul 2008 16:36

Ik ben nog in dubio of ik nu liever een jaar of langer van te voren was begonnen met regelen of niet. Wij hebben nu nog 8 weken ofzo, en er moet echt nog veel gedaan. Heel veel kleine dingen. Daar heb ik stress van.
Bij ons zet de bruiloft en het huis soms best wat spanning op de relatie. We hebben nooit meer tijd om te ontspannen of om eens weg te gaan of wat, omdat er nog 2 enorme to-do lijsten liggen. 1 voor het huis en 1 voor de bruiloft. Gelukkig is het huis bijna klaar :)
Trouwen moet je dus echt maar 1 keer doen :roll:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 jul 2008 16:45

Ben ik blij dat we al een heel aantal dingen met elkaar besproken hebben en ook al besloten hebben. Dat scheelt ons in ieder geval al weer, zodra wij een datum kunnen gaan plannen en het allemaal concreter geregeld moet gaan worden.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 16:56

Ik zie Arjen bijna alleen maar in het weekend, zaterdagmorgen werk ik altijd, daarna ben ik altijd helemaal kapot. Dan doe je die dag dus niet veel meer, zondag ook niet en maandag ben ik dan bij mn schoonouders, maar Arjen is gewoon werken. Kortom: Heel veel dingen moeten via de telefoon, afspraken moet je echt plannen op maandagavond of zaterdag. In het huis moet ook nog zat gebeuren. Het is niet naast de deur, anders loop je s avonds even naar binnen en kun je iets doen. Dat werkt dus ook al niet, schiet allemaal voor geen ene meter op. En daarom heb ik het nu al -tien maanden van tevoren- helemaal gehad met alles, dat heen en weer gereis, mn werk, het regelen in huis, het regelen voor de bruiloft, de weekenden in Bles omdat we dan geen minuut samen zijn, alles. Alleen Arjen ben ik nog niet zat, dus daar doen we het nog voor.

Terug naar “Archief”