Moderator: Moderafo's
Ik woon (ga wonen, oke) in Alphen aan den Rijn. Loop zomaar even Funda langs en bekijk de huizenprijzen. Ja, je hebt echt wel iets van rond de 150.000 maar zonder lift en een gebouw uit 1960. Of bepaalde straten waar enorm veel te koop staat voor weinig maar daar komt een doorgaande weg langs. Als je 175.000 hebt kom je wel al een heel eind verder. Ik had het ietwat grof geschat, sorry. In Ter Aar, waar ik nu woon, nog geen stipje op de kaart, zijn de eensgezinswoningen rond de 3, 3,5 ton en de appartamenten die er te koop staan minstens 165.000, bij mij in de buurt zelfs 217.000. En dan praat ik over 60m2. Ga je in Leiden kijken, schrik je je helemaal lam.
Wij waren pas voor alleen het weekend al 22 euro kwijt. Maar ja, wat wil je, luxe-eten... Ik moet echt wennen dnek ik om bij de Aldi te shoppen, geen wereldgerechten meer, geen (gezonde) karvan cevitam meer...
L'être extraterrestre schreef:Ja, dat weet ik wel, maar als ik eten koop (ik noem maar wat) koop ik diepvries (ik ben gek op diepvries) standaard van Iglo, melk van Campina, yoghurt van Campina, Qrueslivan een merk, etc. Dus als ik naar de AH ga voor een aanbieding kom ik met een winkelwagen vol te dure boodschappen terug...![]()
Oh, enne, @MissF, als jij je mascara een jaar gebruikt, vind je dat niet onfris en droogt hij niet uit? Ik gebruik Masterpiece van Maxfactor, en om de drie maanden komt er een nieuwe. Zodra hij bijna op is zegmaar.
MissF schreef:L'être extraterrestre schreef:Ja, dat weet ik wel, maar als ik eten koop (ik noem maar wat) koop ik diepvries (ik ben gek op diepvries) standaard van Iglo, melk van Campina, yoghurt van Campina, Qrueslivan een merk, etc. Dus als ik naar de AH ga voor een aanbieding kom ik met een winkelwagen vol te dure boodschappen terug...![]()
Oh, enne, @MissF, als jij je mascara een jaar gebruikt, vind je dat niet onfris en droogt hij niet uit? Ik gebruik Masterpiece van Maxfactor, en om de drie maanden komt er een nieuwe. Zodra hij bijna op is zegmaar.
Welnee. Ik gebruik hem eens per week ofzo. Soms meer, soms minder. Vies, hoezo vies? Mascara is niet vies. (nouja....). En als je niet 'pompt' en gewoon dichtdraait droogt een beetje mascara echt niet zomaar uit.
Ik 'pomp' ook niet hoor, maar ik gebruik het dagelijks, en dan ook echt dagelijks, en soms meerdere malen per dag.MissF schreef:L'être extraterrestre schreef:Ja, dat weet ik wel, maar als ik eten koop (ik noem maar wat) koop ik diepvries (ik ben gek op diepvries) standaard van Iglo, melk van Campina, yoghurt van Campina, Qrueslivan een merk, etc. Dus als ik naar de AH ga voor een aanbieding kom ik met een winkelwagen vol te dure boodschappen terug...![]()
Welnee. Ik gebruik hem eens per week ofzo. Soms meer, soms minder. Vies, hoezo vies? Mascara is niet vies. (nouja....). En als je niet 'pompt' en gewoon dichtdraait droogt een beetje mascara echt niet zomaar uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten