Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 17 jan 2008 10:22

Ja joh. Doen Annet.
God heeft geen kerkverbanden opgericht, maar gemeentes. Dus een gemeente kiezen waar jij lid wil zijn en waar jij ook je steentje wilt bijdragen. Succes!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 jan 2008 10:38

ha, dit doet me goed.

die ouderling zei: je hebt eenmaal je ja-woord aan onze gemeentes gegeven en daar hoor je bij te blijven. Maar toen wij in W. gezeur kregen over onderwerpen/gebeurtenissen die in mijn opgroeiwoonplaats geen reden tot tucht gaven, was het: misschien dat die broeders er anders over denken. Dan denk ik: wat voor eenheid is er bij die kerken?? Elke plaats is het weer anders.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 jan 2008 10:42

Net wat acire zegt: gewoon doen!!!!!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 jan 2008 19:17

Ja hier dan een fotootje van m'n nieuwe kamer:

Afbeelding
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 18 jan 2008 19:21

Wouw funlover, jij druft met dat blauw. Errug gaaf en een mooie frisse, maar toch warme kleur. Ik vind het echt supergaaf gedaan! Ben je er lang mee bezig geweest?

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 jan 2008 19:23

Daatje123 schreef:Wouw funlover, jij druft met dat blauw. Errug gaaf en een mooie frisse, maar toch warme kleur. Ik vind het echt supergaaf gedaan! Ben je er lang mee bezig geweest?

Het is een heerlijk frisse kleur!!
Ik ben wel tijdje bezig geweest met bedenken hoe ik het allemaal wilde. Veel woonboeken, blaadjes etc doorgebladerd om te kijken wat ik leuk vond. Ik wilde iets met muurstickers, maar die vond ik enorm duur dus andere oplossingen bedachten. Het klussen zelf met in elkaar zetten van meubels heeft een dag gekost. Zo'n 12 uur ofzo....

Het schilderen heeft m'n broer (die is schilder) in 3 uurtjes gedaan.
Verder koste het schilderen van de andere meubels en dingetjes ook wel wat tijd, maar dat deden we steeds tussendoor....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2008 21:13

Heel cool joh!

vooral die trap naast die wasbak vind ik enorrum leuk.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 18 jan 2008 21:52

Wat gaaf Funlover!!!
Wat de toekomst brengen moge........

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 18 jan 2008 22:27

ajl schreef:klopt :wink: Jij kent hem ook? Hij stond volgens mij ook in Zeeland of niet? Mn man vindt hem erg fijn en ik zelf trouwens ook. Dus ik wil hem binnenkort bellen om de situatie uit te leggen en te vragen naar een mogelijk meelevend-lidmaatschap voor mn man

Ja ik ken hem zeker. In de periode dat Goes vacant was, was hij onze consulent. Hij kwam al regelmatig preken toen hij nog kandidaat was. Die man is echt heel erg gegroeid als voorganger de laatste jaren! Erg fijn om naar te luisteren. Soms iets te lang, maar de uitleg was altijd goed en praktisch. Hij heeft zelfs mijn belijdenisdienst geleid. De voorbereiding daarvan vond ik erg prettig en toch persoonlijk. (Ik volgde geen cath. daar)
Pastoraal waren ze ook erg over hem te spreken geloof ik.

Funlover: erg gaaf die kleur inderdaad! Ik houd wel van blauw :) Hoe kom je op het idee van die trap? Inderdaad erg grappig.
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 jan 2008 23:05

Wat een toffe kamer Funlover :) en nu maar genieten.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 19 jan 2008 10:39

Jo'tje schreef:Funlover: erg gaaf die kleur inderdaad! Ik houd wel van blauw :) Hoe kom je op het idee van die trap? Inderdaad erg grappig.

Ergens gezien denk ik. En ik loop altijd te zeuren met de handdoeken, waar laat je die zodat het niet lelijk is.
Toen zag ik ergens in een tijdschrift dat idee. Ik dacht in een kinderkamer ofzo...!!

Toen heb ik mijn opa lief aan gekeken of die hem kon maken, want die dingen zijn enorm duur :|

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 jan 2008 11:19

Onwijs gaaf Fun! Lekker eigentijds! Superleuk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 19 jan 2008 11:50

Funlover schreef:
Daatje123 schreef:Ik ben wel tijdje bezig geweest met bedenken hoe ik het allemaal wilde. Veel woonboeken, blaadjes etc doorgebladerd om te kijken wat ik leuk vond. Ik wilde iets met muurstickers, maar die vond ik enorm duur dus andere oplossingen bedachten.

Wat voor oplossingen zoal? :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 jan 2008 12:42

Volgens mij is het behang, die bloemen, of niet?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 19 jan 2008 13:22

Hippieblijhoofd schreef:
Funlover schreef:
Daatje123 schreef:Ik ben wel tijdje bezig geweest met bedenken hoe ik het allemaal wilde. Veel woonboeken, blaadjes etc doorgebladerd om te kijken wat ik leuk vond. Ik wilde iets met muurstickers, maar die vond ik enorm duur dus andere oplossingen bedachten.

Wat voor oplossingen zoal? :)

Het is inderdaad een rol behang met bloemen zoeken, die bloemen uitknippen en dan met behangplaksel opplakken. Ze zitten zo ook overal en nergens. Op m'n kast, in m'n boekenkast, laatje van m'n bureau, op het hoofdeind van mijn bed, op m'n kamerscherm, op die kleine tafeltjes, en niet te vergeten op de muur :wink:
Natuurlijk kan het met al het behang...en hoeft het niet met bloemen te zijn. Maar die gave muursticker die ik zag was 40 euro. Mijn rol behang was met korting en korting 16euro. En ik heb nog een halve rol over...en veeeeel meer plezier als die ene muursticker....!!
Het behang is trouwens VT wonene behang, en in de 101woonidee krantje stond in november dat behang op een kamerscherm en op de muur. Maar ik had in juli dat behang al in huis....met dat plannetje. Ik liep voor op de mode.... :wink:

Bedankt allemaal voor de leuke reacties...

Terug naar “Archief”