Ja joh. Doen Annet.
God heeft geen kerkverbanden opgericht, maar gemeentes. Dus een gemeente kiezen waar jij lid wil zijn en waar jij ook je steentje wilt bijdragen. Succes!
Moderator: Moderafo's
Daatje123 schreef:Wouw funlover, jij druft met dat blauw. Errug gaaf en een mooie frisse, maar toch warme kleur. Ik vind het echt supergaaf gedaan! Ben je er lang mee bezig geweest?
ajl schreef:kloptJij kent hem ook? Hij stond volgens mij ook in Zeeland of niet? Mn man vindt hem erg fijn en ik zelf trouwens ook. Dus ik wil hem binnenkort bellen om de situatie uit te leggen en te vragen naar een mogelijk meelevend-lidmaatschap voor mn man
Jo'tje schreef:Funlover: erg gaaf die kleur inderdaad! Ik houd wel van blauwHoe kom je op het idee van die trap? Inderdaad erg grappig.
Funlover schreef:Daatje123 schreef:Ik ben wel tijdje bezig geweest met bedenken hoe ik het allemaal wilde. Veel woonboeken, blaadjes etc doorgebladerd om te kijken wat ik leuk vond. Ik wilde iets met muurstickers, maar die vond ik enorm duur dus andere oplossingen bedachten.
Hippieblijhoofd schreef:Funlover schreef:Daatje123 schreef:Ik ben wel tijdje bezig geweest met bedenken hoe ik het allemaal wilde. Veel woonboeken, blaadjes etc doorgebladerd om te kijken wat ik leuk vond. Ik wilde iets met muurstickers, maar die vond ik enorm duur dus andere oplossingen bedachten.
Wat voor oplossingen zoal?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten