Acire schreef:En voordat we naar Slowakije gaan, gaan we eerst met z'n allen naar de 'Heart Cry' Conferentie die gehouden word in de buurt van Rijssen!!
Wauw!
Gaan? We zijn al geweest

Alleen mag ik hier niet posten

Moderator: Moderafo's
Acire schreef:En voordat we naar Slowakije gaan, gaan we eerst met z'n allen naar de 'Heart Cry' Conferentie die gehouden word in de buurt van Rijssen!!
Wauw!
essieee schreef:Lalage schreef:Een conferentie voor evangelischen en reformatorischen, dat is apart. Wat wordt er dan gezongen? Opwekking op hele noten?
![]()
Psalmen op hele noten ja, gezangen uit de Bundel van Johannes de Heer en dat gele liedboek...opwekking....
Heel divers dus!!!
Acire schreef:Daphne schreef:Mwa, niet echt een conferentie voor mij eerlijk gezegd...
Heart Cry schreef:Dit is een geestelijke verdiepingsconferentie voor reformatorische en evangelische christenen van alle leeftijden
Ik dacht dat jij een reformatorische christen was, hoe kan het dan nix voor jou zijn?
Daphne schreef:Acire schreef:Daphne schreef:Mwa, niet echt een conferentie voor mij eerlijk gezegd...
Heart Cry schreef:Dit is een geestelijke verdiepingsconferentie voor reformatorische en evangelische christenen van alle leeftijden
Ik dacht dat jij een reformatorische christen was, hoe kan het dan nix voor jou zijn?
Dat ben ik wel ja, maar ik hou niet van 3/4 dagen lezingen en workshops en weet ik wat nog meer... 1 avondje is al meer dan genoeg.
tactix schreef:wat zou jij dan in de Hemel moeten zoeken? daar moet je altijd God groot maken. Ik hoop dat jijer ookj nog eens echt van gaat houden. voor mij zou die conferentie nog wel honderd keer zo lang mogen duren
Kaboutertje schreef:Inderdaad wat een rare reactie van iedereen!
Zij houd er gewoon niet van...
ze kan zich niet concentreren..
dat zegt nog niks over dat ze God niet wil aanbidden ofzo!
Daphne ieder op zijn eigen manier hoor
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten