Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 26 jan 2006 22:24

misschien idd wel.. Maar als zo'n persoon zo is, dan stel ik me daar iets bij voor, dat diegene al heel snel bezitterig is, misschien al voordat de relatie vaste vormen heeft. Zonder het zelf te beseffen waarschijnlijk.

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 27 jan 2006 09:14

Ja, en van te voren al constand vraagd wat je allemaal hebt gedaan, waar je was en waarom je niet zo snel reageerde op dat ene smsje....

Hoewel dat eerste ook gewoon belangstelling kan zijn natuurlijk.
We can love completely, without complete understanding.....

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 27 jan 2006 17:48

Sofieke schreef:Ja, en van te voren al constand vraagd wat je allemaal hebt gedaan, waar je was en waarom je niet zo snel reageerde op dat ene smsje....

Hoewel dat eerste ook gewoon belangstelling kan zijn natuurlijk.

er zit verschil tussen belangstelling en belangstelling :P

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 27 jan 2006 19:14

Aragorn schreef:Er zijn idd veel dingen die je van tevoren wel kunt weten (mits je idd zo verstandig bent om niet al te snel een relatie te nemen), maar dit lijkt me wel een eigenschap die zich pas binnen de relatie zou kunnen ontwikkelen. Je hebt dan toch een andere verhouding met elkaar meestal.

Juist. Zo ging het en niet anders. En idd, als je het van te voren merkt begin je er niet aan, maar de kans dat je er dan al achter komt is m.i. echt 1,1%.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jan 2006 14:52

Sofieke schreef:Ja, en van te voren al constand vraagd wat je allemaal hebt gedaan, waar je was en waarom je niet zo snel reageerde op dat ene smsje....

Dat klinkt nu wel heel makkelijk allemaal, maar dat zul je dan ook alleen maar doorhebben als je er specifiek op gericht bent.

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 28 jan 2006 18:21

Dreamster schreef:droevigheid der droevigheden. *grijns*

Leuke discussie trouwens hiervoor. Het is gewoon onzin om te zeggen dat het bij alle mannen om het uiterlijk gaat maar omdat ik gisteren uitgebreid het boek: mannen komen van Mars, vrouwen van Venus, zal ik hier de vertaling (voor de mannen) geven.

Als vrouwen zeggen: alle mannen kijken naar het uiterlijk bedoelen ze: Ik ben teleurgesteld in een man, ik vond dat niet leuk. Willen jullie alsjeblieft zeggen dat niet alle mannen zo zijn...

Zo, dat was voor de mannen onder ons die zich uitermate gekwetst voelden. Vrouwen gebruiken nu eenmaal vaak de overtreffende trap of generaliseren graag. Het is gewoon zo dat ze daar iets mee aan willen geven. 8)

en juist dat is zo moeilijk vertalen
ik heb de neiging om te happen! en denk veel te laat o ja een vrouw vertelt en als ik luister is dat genoeg!
maar ook in het normale omgaan met een meisje/vrouw
(heb het boek ook gelezen een aanrader)
mondriaan

Terug naar “Archief”