Oké, laatste reactie dan nog.
parsifal schreef:Ik begrijp dat je uitgaat van de Nederlandse wetgeving (en dus ook impliciet mensen die een abortus buiten de Nederland geldende termijn laten uitvoeren beschuldigt van moord), ik begrijp alleen totaal niet waarom je daar vanuit gaat. Waarom denk je dat de Nederlandse wetgeving het in deze bij het rechte eind heeft?
Naar mijn idee zijn er destijds voldoende onderzoeken gedaan voordat men deze wet heeft vastgesteld, het is destijds in heel het land een onderwerp van discussie geweest, 'k heb er dus genoeg over gelezen, en gezien in tv debatten om er een mening over te kunnen vormen, waarschijnlijk is dat voor het merendeel hier te lang geleden om er destijds kennis van genomen te hebben.
Machiavelli schreef:@Cisca: Vind jij de huidige grens van 24 weken goed omdat het de wet is, of omdat jij het de juiste termijn vind?
Als ik het niet het juiste termijn zou vinden, zou ik niet van de Nederlandse wetgeving uitgaan

marma schreef:Ben jij met álles eens wat de Nederlandse wet zegt? Over alle zaken?
Volgens mij hadden we het hier over een bepaald onderwerp, en niet over alle zaken, laten we het daar dan ook bij houden.
marma schreef:Hoe noem jij het, als iemand constant om vragen heen draait?

Was trouwens een vraag, geen opmerking.
Ik draai nergens om heen, kijk eerder eens terug welke vragen jullie niet beantwoord hebben.
Jullie voorspellende reactie is, dat ik me vastgepraat of klemgezet zou hebben, wat niet het geval is, jullie nemen m'n antwoorden en vragen niet serieus, en maken je er dan op die manier van af.