Vanavond had ik avonddienst, dus ik ging om half 10 rapporteren.
Omdat de computers in het kantoor bezet waren ging ik in een apart hok zitten met nog 2 computers.
Toen ik deze aan het afsluiten was kwam er een cliënt aanlopen en zei: Elize.. dus ik keek om en dacht dat ze iets wilde vragen, maar ze probeerde de deur dicht te doen. Ik zag aan haar ogen dat ze iets van plan was en ze is bekend met fysieke agressie dus ik stond direct op en liep naar de deur, maar net iets te laat. Ze probeerde mij van achter te wurgen en mijn alarm werkte weer eens niet.... Gelukkig had ik mijn arm onder die van haar dus kon ik blijven ademen, maar ze is wel sterk op dat moment.
Een andere cliënt bood zijn hulp door haar op de rug te springen en haar handen los te maken.
Mijn collega's hoorden gelukkig vreemde geluiden en zagen die andere cliënt verdacht snel naar mij toe rennen dus kwamen gelukkig helpen. Cliënt is naar de separeer gebracht en ik heb die cliënt die mij kwam helpen mee naar het kantoor genomen want die was echt héél kwaad en wilde haar nog een aantal trappen verkopen.
Nou ik ben mn verhaal ook weer kwijt, de opvang was trouwens erg goed, heb er ruim over kunnen praten en ga nu proberen te slapen