benefietdiner schreef:Helemaal begrepen.
Maar uhem...... je bent nog steeds niet in Gouda Oosterwei geweest begrijp ik.
Die uit jouw filmpje was in Gouda Bloemendaal.

Moderator: Moderafo's
Klopt voor de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt en winkel centrum Bloemendaal. Het filmpje is al wat ouder maar is er pas weer door Powlitie opnieuw opgezet.Bambi schreef:Die uit jouw filmpje was in Gouda Bloemendaal.
Bambi schreef:JeeWee heeft niet in de gaten dat juist deze manier van reageren, waarbij de werkelijke problemen genegeerd worden, er juist toe geleid hebben dat de partij van Geert Wilders zo groot werd.
Want de overheid en de rechters reageerden ook zo, net als JeeWee.
Bambi schreef:Die uit jouw filmpje was in Gouda Bloemendaal.
StillAwake schreef:Wat nog steeds niet wegneemt dat Oosterwei (waar ik gewoond heb) inderdaad een erg onveilige plaats is.
Schietpartijen, de post komt de brievenbussen onder politiebegeleiding legen en tijdens de jaarlijkse wedstrijd tussen Feyenoord en ONA werd ons in een brief van de politie aangeraden de wijk te ontvluchten...
Bambi schreef:Zinvolle bijdrage in het topic "Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning".
Wat dacht je ? Al die Nederlanders lezen vast Elsevier niet ? Dat doe ik alleen in Z.A. ?
Moeten we alleen Noord-Afrikanen als onze naaste zien?
En Zuid-Afrikanen niet?
Boerin schreef:De Volkskrant dan maar.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opi ... ring.dhtml
Faramir schreef:We zijn inmiddels bijna anderhalve week verder en men is er nog lang niet over uitgepraat zo te horen bij P&W en andere actualiteiten programma's. De politie doet zelf een extra balie open in Utrecht: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2244 ... fte__.html
Ik ben benieuwd wanneer dit volksgericht gewelddadige vormen gaat aannemen en men ook PVV stemmers op het hakblok legt.
vanellus schreef:Dus nu mag je niet zeggen dat Wilders een schandalige opmerking gemaakt heeft, die wat mij betreft ook gewoon niet kan, omdat dan andere Nederlanders misschien wel op hem zouden stemmen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten