handig toch Evelien, ideaal!
Toen Jurian jonger was kreeg ik bergen kleding voor hem, van een neefje (tantezeggertje) en nog een neefje (van mijn tante). Voor hem maakte het me niet zo uit.
Nu hebben alledrie de knullen (bijna) dezelfde maat, en slijt alles veel sneller, dus krijg ik niet zo veel meer. Van mijn schoonzus wel dingen als skibroeken, snowboots en winterjassen die mooi voor 'oud' kunnen.
voor Frederiek zou ik niet weten van wie ik iets moet krijgen. Mijn vriendinnen hebben alleen jongens, mijn zussen en broer hebben (nog) geen kinderen, mijn schoonzussen hebben op 1 na alleen maar jongens die nog een beetje in de buurt van Frederieks maat komen. Op 1 na, die heeft denk ik maat 86/92, maar is het derde meisje en draagt veel van haar zussen, dus dat is echt op na 3 keer.
Sowieso heb ik voor Frederiek ook wel een uitgesproken smaak merk ik. Helemaal niet duur ofzo, maar bijvoorbeeld jurkjes draagt ze amper, alleen een spijkerovergooier ofzo, verder ben ik meer van de rokjes en spijkerbroeken.
Maar ik vind het een leuke sport om zo goedkoop mogelijk erg leuke kleuren voor de kids te kopen.
Zo heb ik de bekende hummbee site ook weer bezocht

Voor heel weinig een zomerjas voor Frederiek, tule rokje, witte broek, tuniekje en 3/4 broek voor Jurian. Daar kan zelfs de Zeeman niet tegenop

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...