Wat doe je hier dan op dit Christelijke forum een beet je zieken en vervelen;zijn ook wel grote zielepoten die evolutiesprookjes gelovigen vervuld van haat.

Moderator: Moderafo's
Lichtzwaard schreef:De bewijslast ligt altijd bij de evolutiesprookje gelovigen laten zij maar bewijzen dat dat er geen schepping was en is.
Dat wordt lang zoeken voor de evolutiesprookjesgelovigen![]()
![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:Wat doe je hier dan op dit Christelijke forum
Lichtzwaard schreef:een beet je zieken en vervelen;zijn ook wel grote zielepoten die evolutiesprookjes gelovigen vervuld van haat.![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:zijn ook wel grote zielepoten
Lichtzwaard schreef:Wat doe je hier dan op dit Christelijke forum een beet je zieken en vervelen;zijn ook wel grote zielepoten die evolutiesprookjes gelovigen vervuld van haat.![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:Wat doe je hier dan op dit Christelijke forum een beet je zieken en vervelen;zijn ook wel grote zielepoten die evolutiesprookjes gelovigen vervuld van haat.![]()
![]()
Mens schreef:Ik zou zeggen: doe mee met de discussie, verrijk je oneliners met argumenten, en wellicht kunnen we over en weer wat van elkaar leren.
Mortlach schreef:Ik heb een donkerbruin vermoeden
Lichtzwaard schreef:Het blijft lachen met de evolutiesprookjes gelovigen
De katholieke kerk erkend tegenwoordig gewoon de wetenschappelijke bevindingen. Namelijk in dit geval over evolutie.
Lichtzwaard schreef:Leugen en waanzin.
Mortlach schreef:Dan moet er wel de wil bestaan van elkaar te leren. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het daar in dit geval nog wel eens aan zal ontbreken. Want wat valt er van anderen te leren als je toch alles al weet cq het Boek met alle Antwoorden al hebt...
Lichtzwaard schreef:Lock&Stock want dat staat in de bijbel", daar geloof ik namelijk niet in.
Wat doe je hier dan op dit Christelijke forum een beet je zieken en vervelen;zijn ook wel grote zielepoten die evolutiesprookjes gelovigen vervuld van haat.![]()
![]()
FrankB schreef:De religie van het oude Egypte heeft langer bestaan dan het christelijk geloof tot nu toe bestaat. De gelovigen bouwden tempels en monumenten die na 4.000 jaar nog steeds bestaan. Waarom zou hun scheppingsverhaal of religie minder waar zijn dan de christelijke versie?
Mortlach schreef:Hahaha, IK ben er te dom voor? Het moet niet veel gekker worden zeg... Als het echt moet wil ik wel met mijn universitaire diploma gaan schermen hoor, je zegt het maar...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten