Wat een prachtig meisje, Saartje! En idd, Galateia, donkere kindjes vind ik ook altijd prachtig.
Wat sneu voor je knul, ajl, en zeker nu je zelf ook nog eens flink zwanger bent. Hopelijk zijn ze allebei snel weer helemaal opgeknapt!
Heerlijk dat Sinterklaas gedoe. vandaag heeft Jurian voor het eerst zijn schoen gezet. Ik was niet thuis, dus hij heeft het met papa gedaan. van de week heb ik al uitgelegd waarom hij zijn schoen mag zetten. Ik zei dus: als jij je schoentje bij de kachel zet, dan zit er de volgende ochtend iets lekkers of een mooi cadeautje in. Toen zei hij:' Dan wil ik graag iets lekkerser in.' Haha, dus toch maar iets lekkers gekocht en in zijn schoen gestopt. Ben benieuwd of hij het morgenochtend nog weet.
Nu heb ik alleen een discussie met manlief, hoe vaak hij zijn schoen mag zetten. Hij vindt gewoon alleen vanavond, en daarna niet meer, ik ben gewend elke zaterdag, tot de Sint weer weg is. Met Sinterklaasavond krijgt hij ook al wat cadeautjes, dus echt nodig is het niet, maar zo leuk...

Hij wilde vanmiddag al mee lootjes trekken met mijn familie. Hij had geen idee wat het inhield, maar vond het wel leuk klinken denk ik. Ik heb maar uitgelegd dat hij gewoon cadeautjes krijgt, zonder lootjes te trekken, en dat vond hij ook goed

bij Frederiek zit het nog steeds niet helemaal goed denk ik, met haar maag. Vanmiddag moesten we anderhalf uur rijden naar huis, vanaf een verjaardag, en na 10 minuten ging ze spugen, ongelooflijk, met hele golven bleef het komen. Hele fles eruit, denk ik. En stinken dat het dan doet in de auto, bah. Zij vond het nog niet zo erg volgens mij, want ze ging daarna weer heerlijk verder met kletsen. Maar echt normaal is het toch niet vermoed ik. Of toch te grote flessen, dus heb ik vanavond maar weer een kleinere gegeven. Maarja, als ze op die grote flessen al niet geweldig groeide, zal dat nu helemaal gebeuren. Gelukkig is ze bijna 5 maanden, ik denk dat ik me er dan wel overheen kan zetten en groenten en fruit durf te gaan geven

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...