Koeitje schreef:PS. Ik wacht op de fase van 1x in de week een poepluier. Hier is het nog zo'n 4 keer per dag feest

Nou, ik heb hier een dametje gehad die hem na 10 dagen weer vol deed... dat wil je ook niet meemaken... Alles was geel, tot mama aan toe. brrr... nu moest ik zelfs bij m'n eigen kind m'n best doen om niet te gaan kokhalzen.
Ik had de wijkverpleegkundige gebeld en die zei dat de laatste poepluier maximaal 2 weken mag duren.
@ Koeitje: Fijn, dat het weer beter gaat. Die hormonen en moeheid kunnen er wat van (hier ook)
@ Parkiet: bedankt voor je link... daar heb ik dus last van! Ik ben nu aan het voeden zoals daar op de foto staat en ze heeft al veel minder gespuugd. Ook voel ik nu tijdens het voeden niet meer haar buik rommelen. Dus wie weet, is dat genoeg.
@ Evelien: Dapper dat je stopt. Het lijkt me ook beter voor jullie allebei. Al zul je jezelf er waarschijnlijk niet gelukkig bij voelen. Je hebt je best gedaan toch?
Sterkte, voor de mensen die het moeilijk hebben met bv. Ik geniet er momenteel gelukkig weer van, al vreet het wel veel energie.