Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Funlover » 09 feb 2011 09:34

Haha toch zegt het niets hoor hoe je zwanger bent.
Bij sommige mensen wel maar toch.
Een vrouw van een collega van mij was zwanger.
Ze hebben 3 jongetjes.
Ze was dit keer totaal anders zwanger, helemaal niet misselijk etc...
Dus wij dachten allemaal, dit is een meisje.
Kwam er toch weer een jongen uit. Dus het hoeft niets te zeggen.....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 09 feb 2011 09:43

Mijn man beweerd dat bij een eerste kindje de "kans" op een jongetje veel groter is. Heel veel mensen krijgen als eerste kind een jongen. Ik ben nogal eigenwijs en geloof daar niet in. Maar in onze familie/kennissenkring zie je wel meer gezinnen die eerst een jongen kregen.
Wat verschillende zwangerschappen betreft, volgens mij heeft dat niet echt met het geslacht van het kind te maken. Wij kregen drie jongens en een meisje, maar aan de zwangerschap was dat echt niet te merken. Trouwens ook niet aan de grootte van het kind (zoals iemand over het kindje van Lieffie zei) want onze dochter was bijna elf pond!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 feb 2011 09:55

Ik heb het nooit goed met 'voorspellingen' maar ik vermoed dat Jannoek een meisje krijgt, MissF en Liefje een jongen. En wat ik zelf krijg weet ik echt nog niet, soms een meidengevoel, soms een jongensgevoel....
Em krijgt een meid,
Elvira een jongen
????

Tja ik gok maar wat hoor :mrgreen:

Fijn dat de echo goed was missF! Leuke dat jullie het nu ook weten, aan de ene kant wil ik het wel weten, aan de andere kant juist niet.... nog even twijfelen dus.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 09 feb 2011 10:48

Ik kreeg zondag trouwens telefoon van m'n zusje dat ze zwanger is. Heel bijzonder, want niemand had dat eigenlijk verwacht, maar iedereen is er wel erg blij mee :)
Dat wordt m'n 4e neefje of nichtje, wel erg leuk!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 09 feb 2011 11:06

Fijn dat de echo goed was MissF!

Haha, al die vergelijkingen van zwangerschappen, ik geloof er dus niet in he, dat jongens/meidenzwangerschappen anders zijn. Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat als je man uit een jongensgezin komt, je zelf ook meer kans hebt om een jochie te krijgen (is zelfs wetenschappelijk onderzocht). Hier was dat niet zo, manlief heeft 5 broers en 1 zus en wij hebben een dochter (een paar broers hebben wel meer zonen dan dochters).
Ik ben wel erg benieuwd wat er hier over een paar maandjes tevoorschijn gaat komen :-k
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 feb 2011 11:56

Saskia, leuk nieuws! Gefeliciteerd!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 feb 2011 12:30

Grappig dat iedereen wel iets denkt over een jongen of meisje... Wij zelf hebben echt geen idee en ook echt geen voorgevoel al zeggen we altijd hij is gewoon makkelijk.
En bij mij thuis noemen ze ''hem'' Jimmy :mrgreen:
Wat bij onze familie's wel opvalt dat de meeste eerst een jongen hebben gehad en dan pas meisjes maar goed dat zegt niks. Op een ander forum krijgen bijna alle mei mamma's een meisje dus ik ben heel erg benieuwd. Al hebben wij helemaal geen voorkeur.

@Annet nog bedankt voor de tip werkt echt super met een handdoek onder een strak shirt in bed kan ik tenminste nog even zonder bh slapen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 feb 2011 13:23

Saskia schreef:Ik kreeg zondag trouwens telefoon van m'n zusje dat ze zwanger is. Heel bijzonder, want niemand had dat eigenlijk verwacht, maar iedereen is er wel erg blij mee :)
Dat wordt m'n 4e neefje of nichtje, wel erg leuk!

Wat leuk Saskia. En wanneer hoop je weer tante te worden?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 09 feb 2011 13:25

Ik hoop dat dit geen van de zwangeren hier overkomt zeg...

Vrouw bevalt op parkeerplaats langs A15
Uitgegeven: 9 februari 2011 12:21
Laatst gewijzigd: 9 februari 2011 12:36

ALBLASSERDAM - Een 26-jarige vrouw heeft woensdagochtend op een parkeerplaats van een tankstation langs de A15 bij Alblasserdam een gezond meisje ter wereld gebracht. Dat heeft de politie laten weten.

De vrouw uit Dordrecht was met haar ouders onderweg naar het ziekenhuis voor de bevalling, maar het kind diende zich onderweg al aan.

De vrouw reed met spoed via de vluchtstrook naar het tankstation. Agenten kwamen tegelijkertijd met ambulancepersoneel aan en brachten samen het kindje ter wereld.

De vrouw is later vervoerd naar Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Moeder en kind maken het volgens de politie goed.

Bron: Nu.nl
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 feb 2011 13:39

Ik las het net ja, echt bizar als je dat overkomt.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 feb 2011 13:49

Lijkt mij eigenlijk wel makkelijk :oops: . Geen getob met slechte persweeën en infusen en artsen die in consult geroepen moeten worden en lekker een snelle bevalling. Je hoort het eigenlijk nog best wel regelmatig.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 09 feb 2011 13:51

Nee idd, dat lijkt me echt afschuwelijk! Toch hoor je dat die stortbevallingen eigenlijk altijd goed gaan.

Leuk Missf, dat jullie nu weten wat het word! Ik denk ook een meisje :wink: .

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 feb 2011 14:01

ajl schreef:Lijkt mij eigenlijk wel makkelijk :oops: . Geen getob met slechte persweeën en infusen en artsen die in consult geroepen moeten worden en lekker een snelle bevalling. Je hoort het eigenlijk nog best wel regelmatig.

Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde :oops: Maar echt heel comfortabel is het niet :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 feb 2011 14:04

haha, hier nog een. Dat zal dan vast 1,5 uur persweeen schelen, en een vacuumpomp. Doe mij maar die A15 bevalling :mrgreen: Maargoed, als het zo 'makkelijk' gaat, dan blijf ik gewoon lekker thuis.

Hier is de commode klaar. Van een beetje ouderwetse grenen kast is het nu echt een gave witte commode geworden :D En lekker goedkoop. Mijn man heeft de muur al opnieuw gezet, die moet nog geschuurd worden en opgevuld. dan behang zoeken en de andere muur nog een keer verven. Dus het wordt wel wat hier :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 feb 2011 14:15

@MissF Super dat de echo er tot nu toe goed uit ziet! En erg leuk dat jullie weten wat het is wel apart denk ik om te weten wat er in je buik zit. Gelukkig hebben wij er geen spijt van dat we het niet weten.
Ben benieuwd naar je commode viel het mee het schilderen? Mag er straks niemand meer op het kamertje komen of richt je het pas roze of blauw in als het kindje geboren is?

@Saskia gefeliciteerd met je zusje!

Terug naar “Archief”