Moderator: Moderafo's
Sterretje schreef:Anna Sofie is best ziek.
Ze heeft Hand, foot, and mouth disease (HFMD).
Sinds zaterdag wil ze niet meer eten (zondag alleen fles pap en vanmorgen halve fles en sinds vanmiddag niet meer drinken. Morgen weer naar de dokter.)
Galateia schreef:O nee, kindlief gaat vanaf volgende week 2x 3 uur naar de peuterspeelzaal. Dan komt hij ook met allemaal van die enge dingen thuis![]()
Ben ik nou gewoon zo paranoia, of hebben meer mensen die innerlijke drang hun kind het liefste tegen alles te willen beschermen![]()
(Ik ben natuurlijk wel zo realistisch, dat mijn kind opgroeit, ziek wordt, etc. Het gaat hier even om het gevoel...)
ajl schreef:Galateia schreef:Cato heeft de hele nacht gehuild en vanmorgen spuugde ze haar hele bed onder...buikgriep dus. Hugo was gisteren ook al aan de diarree, dus een fijne ziekenboeg bij ons thuis.
Galateia schreef:O nee, kindlief gaat vanaf volgende week 2x 3 uur naar de peuterspeelzaal. Dan komt hij ook met allemaal van die enge dingen thuis![]()
Ben ik nou gewoon zo paranoia, of hebben meer mensen die innerlijke drang hun kind het liefste tegen alles te willen beschermen![]()
(Ik ben natuurlijk wel zo realistisch, dat mijn kind opgroeit, ziek wordt, etc. Het gaat hier even om het gevoel...)
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 19 gasten