Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor LauraC » 30 okt 2009 21:06

Gefeliciteerd met Abel! Hopen dat alles goed mag gaan nu.
@Pol: was erg benieuwd of er al wat 'is' maar niet dus :? Nou meid, veel sterkte met de laatste loodjes (de anderen trouwens ook hoor!) en denk maar zo: 't kan er niet eeuwig in blijven zitten :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 okt 2009 22:28

@Marjo; bij Timon ben ik ook gestript en dat heeft toen de bevalling in gang gezet. Ik hoop voor je dat het bij jou ook gaat helpen, succes in ieder geval!!

@alle andere bijna bevallenden: veeeeel succes!!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 30 okt 2009 23:13

Pol, wie weet begint het vannacht als je lekker rust hebt.
Marjo en Lenny, hopelijk begint het bij jullie ook gauw.
Sterkte alvast!

Hier verwacht ik het pas volgende week omdat de anderen ook niet zo veel te vroeg waren.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 30 okt 2009 23:33

Memmem schreef:Pol, wie weet begint het vannacht als je lekker rust hebt.
Marjo en Lenny, hopelijk begint het bij jullie ook gauw.
Sterkte alvast!

Hier verwacht ik het pas volgende week omdat de anderen ook niet zo veel te vroeg waren.

Die tijd :shock: Bij mij is het nog steeds vrijdag 30 oktober 8)
Afbeelding

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 31 okt 2009 12:03

Allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties! En Haai, Abel lag inderdaad in het LUMC.

Pol sterkte, hopelijk mag het allemaal vlot gebeuren nu!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 31 okt 2009 15:54

Lieve rond 40wk-zwangeren: allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk een hele fijne vlotte bevalling gewenst!

Rufi + familie: van harte gefeliciteerd met jullie Abel!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 31 okt 2009 16:01

Hier is de toestand nog steeds onveranderd :roll: , ben benieuwd hoe het met de andere dames is.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 31 okt 2009 16:02

Gefeliciteerd met Abel! Wel een spannende start zeg. We hopen dat het nu goed mag blijven gaan. Hoe is het met jezelf? Denk dat je zomaar niet opknapt van zo'n kraamtijd.

Marjo en Pol en Lenny en Memmem: kom op! Veel sterkte en we hopen dat jullie binnenkort een lief kindje in je armen mogen hebben.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 okt 2009 20:33

Ik zie net op Hyves dat een goede vriendin van me bevallen is. Eigenlijk had ik gedacht dat ze me zouden bellen, maar ik weet totaal niet wat gebruikelijk is rond geboortes dus blijkbaar moet ik het geboortekaartje maar even afwachten. Wat vinden jullie prettig als je net bevallen bent, mogen al je vrienden dan op bezoek komen of hoe werkt dat? (Hoort dit wel in dit topic?)

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 31 okt 2009 20:42

Lalage, ik zou gewoon ff bellen en t vragen. Zij kunnen het vast wel aangeven of ze het willen.
Hier zijn we van t voorjaar op dinsdag bij vrienden geweest die zondag waren bevallen. Maar d'r zijn vast ook mensen die t rustiger aan doen.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 okt 2009 21:25

Ik heb van tevoren gezegd dat ik ze zou bellen, en dan wel zou zeggen wanneer ze langs mogen komen.
Uiteindelijk was ik zo moe dat ik ze gesmst heb, en toen al snel kwamen de smsjes en belletjes of ze al langs mochten komen. Ik smste half 10 's avonds, en de volgende dag na hun werk stonden de eersten al in het zkh, erg gezellig vond ik!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 01 nov 2009 09:47

Afgelopen donderdag zijn ze weer bij de kinderarts geweest met de Kleine Jesse. Hij blijkt een zeer zeldzame lever/gal ziekte te hebben. De kinderarts kon zelf nog eigenlijk niets over uitleggen/vertellen omdat ze het zelf niet kent. Ze gaat nu contact op nemen met een professor in Groningen die er meer vanaf weer. De ziekte heeft ook een rare naam Alfa 1 antitrypsiue deficientie.
Kortom we weten nu wat Jesse heeft, maar nog niet of er wat aan gedaan kan worden of wat ook maar...

succes met de laatste loodjes Pol, Memmem, marjo en lenny!
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 01 nov 2009 11:12

[quote="kuikentje"]Afgelopen donderdag zijn ze weer bij de kinderarts geweest met de Kleine Jesse. Hij blijkt een zeer zeldzame lever/gal ziekte te hebben. De kinderarts kon zelf nog eigenlijk niets over uitleggen/vertellen omdat ze het zelf niet kent. Ze gaat nu contact op nemen met een professor in Groningen die er meer vanaf weer. De ziekte heeft ook een rare naam Alfa 1 antitrypsiue deficientie.
Kortom we weten nu wat Jesse heeft, maar nog niet of er wat aan gedaan kan worden of wat ook maar...

Wat een zorgen kuikentje, he en dan zon klein manneke. Heel veel sterkte ermee en we zullen voor hem bidden.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 nov 2009 12:09

parkiet schreef:Lalage, ik zou gewoon ff bellen en t vragen. Zij kunnen het vast wel aangeven of ze het willen.
Hier zijn we van t voorjaar op dinsdag bij vrienden geweest die zondag waren bevallen. Maar d'r zijn vast ook mensen die t rustiger aan doen.

Nou ik heb gebeld, maar ze wist het nog niet zo goed. Is ook even wennen natuurlijk met zo'n kleintje. Maar ik ben alvast heel blij dat het goed is gegaan en dat ze een leuke naam hebben gegeven :)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 01 nov 2009 16:54

Wat hebben we toch een schat van een verloskundige, die kwam zelfs vandaag nog even langs om te informeren hoe het ging!!

Terug naar “Archief”