Vooral op de wegwijsbeurs. Honderde mensen voor de tv naar willemijn te kijken.

Moderator: Moderafo's
pol schreef:Acire schreef:Willemijn vind ik echt een ramp! Opgetut kleintje. Dat kind moet lekker buiten spelen en niet zulke onnatuurlijke DVD's opnemen. Ik denk dat ze de helft van de liederen die ze zingt niet eens snapt.
Denk jij dat ze de hele dag zo rond loopt, nou echt niet hoor. Misschien een paar dagen voor de dvd opname, maar dan ook niet meer.
Acire schreef:pol schreef:Acire schreef:Willemijn vind ik echt een ramp! Opgetut kleintje. Dat kind moet lekker buiten spelen en niet zulke onnatuurlijke DVD's opnemen. Ik denk dat ze de helft van de liederen die ze zingt niet eens snapt.
Denk jij dat ze de hele dag zo rond loopt, nou echt niet hoor. Misschien een paar dagen voor de dvd opname, maar dan ook niet meer.
Nee, dat snap ik ook wel. Ik vind die DVD's onnatuuurlijk eruit zien en ouwelijk. Ik bedoel te zeggen dat ze die poppekast beter na kan laten, dat ze dr spijkerbroek aan moet trekken en gaan koprollen op een klimrek. Dat was alles.
lammetje schreef:Maar die van Bartimeus is een andere het refrein begint met: Bartimeus is geboren vol geloof gelijk een vaste rots.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten