Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 07 jul 2008 15:53

Ook al is ie kort, dan vind ik 't nog weinig... maar oke.
Mijn man is te zwaar en hij is al blij als ie ooit 90 kg weegt, hij gaat in elk geval de goede kant op.
Maar omdat ik 'm ook nooit anders gekend heb en het ook helemaal bij 'm past, zou ik er ook niet happy mee zijn als hij bijv. 70 kg zou gaan wegen.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 jul 2008 16:12

Arjen zegt altijd: ''Ik ben te kort voor mijn gewicht'' 8)

En als je iets van zijn buik zegt: ''Ik laat m'n buik staan'' :P

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 jul 2008 16:25

Gerdien B. schreef:Dat vroeg ik mij ook al af. Ben blij dat als ik mijn vriend een knuffel geef, ik niet bang hoef te zijn dat ik hem breek :lol:

Whaha, daar zou ik bij jouw vriend wel bang voor zijn. Hij is toch vet dun? Of is hij erg veranderd? :)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 jul 2008 16:27

vet dun klinkt wel grappig in dit opzicht :mrgreen:
Hij is slank maar niet zo enorm dun als hij wel is geweest is. Hij is op zijn mooist zoals hij nu is 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 jul 2008 16:30

Whaha :mrgreen:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 07 jul 2008 20:14

Smurffie schreef:Arjen zegt altijd: ''Ik ben te kort voor mijn gewicht'' 8)

En als je iets van zijn buik zegt: ''Ik laat m'n buik staan'' :P

Mijn echtgenoot zegt altijd: ik ben niet dik, ik ben sexy gezet!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 07 jul 2008 21:55

M'n vriend was altijd rond de 60 kg...en hij 's 1.82...echt een broek vol botten ;-) Maar 'gelukkig' is ie de laatste tijd iets van 15 kilo aangekomen, en das toch echt stúkken beter ;-) En gelukkig blijft z'n gewicht nu op de 75 hangen dus :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 jul 2008 22:24

*|Scatie schreef:
MissF schreef:Hmm, mijn man blijkbaar ook, maar ik wil helemaal niet dattie aankomt.
Nouja, 58 vond ik echt te weinig, maar pas was het 64, en dat vind ik absoluut niet mooi! 61 is prima voor hem. Dan istie net niet mager, en heeftie ook geen buikje. Bah, buikjes bij mannen....Maargoed, hij let weer een beetje op, dus wie weet helpt het :D
En ik doe lekker niets aan de lijn, ik ben lekker 2 kilo aangekomen :)

Hoe lang, of beter gezegd hoe kort is jouw man dan? Want 64 kg voor een man vind ik helemaal niks...

1.69 of misschien net 1.70

Maar ik ben ook klein, dus dat scheelt. Maar ik vind vetrolletjes of buikjes bij elke man lelijk, al kan een lange en grof gebouwde man het mijns inziens beter hebben dan een ielere man.
Mijn zwagertje is ook niet zo groot, maar gruwelijk breed. Dat vind ik dan ook weer lelijk (terwijl mijn man daar jaloers op is, ongelooflijk). Ik vind mijn man gewoon de allerliefste, en hij is gewoon ontzettend knap met zijn felblauw ogen ;) Maar zijn lengte en postuur zitten hem nietzo mee ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 jul 2008 13:30

vandaag al weer 5 maand aan het sonjabakkeren :D

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 10 jul 2008 19:01

trijntjejohanna schreef:vandaag al weer 5 maand aan het sonjabakkeren :D

Zo, en het heeft zijn vruchte......, onee kilo´s wel afgeworpen :wink: .

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 12 jul 2008 08:38

Zo, eindelijk heeft mijn poging tot afvallen nu wel meer dan 1 dag volgehouden 8) Ben nu 3 dagen bezig op eigen dieet :P (houdt gewoon in zo min mogelijk tussendoortjes en als ik wel wat neem, iets wat ook van Sonja mag :wink: en 's avonds na het eten helemaal niets meer). En het heeft resultaat :D Ben nu al 3 kilo kwijt in 3 dagen :o

\:D/
Afbeelding

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 12 jul 2008 15:46

Dippie schreef:Zo, eindelijk heeft mijn poging tot afvallen nu wel meer dan 1 dag volgehouden 8) Ben nu 3 dagen bezig op eigen dieet :P (houdt gewoon in zo min mogelijk tussendoortjes en als ik wel wat neem, iets wat ook van Sonja mag :wink: en 's avonds na het eten helemaal niets meer). En het heeft resultaat :D Ben nu al 3 kilo kwijt in 3 dagen :o

\:D/

Kijk maar uit dat het er in de vakantie niet aan komt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 jul 2008 11:34

*ff verwijderd ivm meelezers*
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 26 jul 2008 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 jul 2008 11:49

wat een verschil zeg!!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 jul 2008 11:52

@TJ: WAUW :shock:

Je bent echt een ander mens (aan de buitenkant dan)! Wat een verschil, en wat een doorzettingsvermogen.

Het is helemaal niet vreemd, hoor, dat je kan balen van je lichaam, en dan met name je buik... zelf baal ik daar ook vaak van. En ja, ik heb gewoon maatje 38. Maar sommige dingen zijn van toepassing op vrouwen met alle kledingmaten!

Maarre.. als ik je zo zie hoe je nu bent: je bent serieus een mooie vrouw, die serieus een mooie jurk aankan. Zeker als je nog meer kilo's kwijtraakt! En zoals ik al aangaf: ook de slankere vrouw kan niet elke mooie jurk aan! Wat je tegen die tijd kan overwegen, wanneer je buik niet zo plat wordt als je misschien zou willen, is gewoon kijken naar het model jurk(je). Ik heb namelijk best vaak jurkjes aan, maar dan met een verhoogde taille. Dan zit de taille net onder je borsten zeg maar. En dat valt altijd schitterend en mijn niet zo platte buik is dan 'onzichtbaar'. Het heeft gewoon te maken met hoe je figuur is, en dat is bij elke vrouw weer anders.

Wauw, wat een transformatie. Het meest bijzondere vind ik de verandering in je gezicht. Van een 'dik' en ietwat opgeblazen gezicht heb je nu een heel 'open' gezicht. Niet alleen zijn de kilo's eraf gevlogen, ook de jaren, lijkt het wel :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”