@TJ: WAUW
Je bent echt een ander mens (aan de buitenkant dan)! Wat een verschil, en wat een doorzettingsvermogen.
Het is helemaal niet vreemd, hoor, dat je kan balen van je lichaam, en dan met name je buik... zelf baal ik daar ook vaak van. En ja, ik heb gewoon maatje 38. Maar sommige dingen zijn van toepassing op vrouwen met alle kledingmaten!
Maarre.. als ik je zo zie hoe je nu bent: je bent serieus een mooie vrouw, die serieus een mooie jurk aankan. Zeker als je nog meer kilo's kwijtraakt! En zoals ik al aangaf: ook de slankere vrouw kan niet elke mooie jurk aan! Wat je tegen die tijd kan overwegen, wanneer je buik niet zo plat wordt als je misschien zou willen, is gewoon kijken naar het model jurk(je). Ik heb namelijk best vaak jurkjes aan, maar dan met een verhoogde taille. Dan zit de taille net onder je borsten zeg maar. En dat valt altijd schitterend en mijn niet zo platte buik is dan 'onzichtbaar'. Het heeft gewoon te maken met hoe je figuur is, en dat is bij elke vrouw weer anders.
Wauw, wat een transformatie. Het meest bijzondere vind ik de verandering in je gezicht. Van een 'dik' en ietwat opgeblazen gezicht heb je nu een heel 'open' gezicht. Niet alleen zijn de kilo's eraf gevlogen, ook de jaren, lijkt het wel