Een mooie vrouw

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 jan 2006 01:27

Misschien dat er iets meer vrouwen zijn dan mannen die vrij open zijn wat betreft het uiten van hun emoties en zo. Ook dat is een zwaar overtrokken beeld (mannen zijn stoer, willen zich groot houden en uiten hun emoties dus minder) maar zelfs in dat soort fabeltjes zit altijd wel ergens een kern van waarheid. Zo uhet dan zo kunnen zijn dat vrouwen niet gecompliceerder zijn dan mannen, maar dat bij vrouwen alleen wat meer zichtbaar wordt en mannen dat wat meer verbergen? (en misschien maakt dat dan mannen wel weer gecompliceerder maar zie je dat dus minder goed :P
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 26 jan 2006 10:17

Marnix, ik kan jouw postings wel waarderen!

Tuurlijk ist niet zo dat mannen niet gecompliceerd zijn, en dat vrouwen dat standaard wel zijn....

Maar over gecompliceerd en ontopic gesproken, is dat wel/niet mooi?
Ergens heeft het wel wat, maar niet te natuurlijk.

Aan de andere kant is stabiel ook wel heerlijk, maar das weer n beetje saai....
We can love completely, without complete understanding.....

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 jan 2006 13:29

Tja, dus.... de gulden middenweg is ideaal. Enige stabiliteit is gewenst, maar het moet niet eentonig worden, er moet wel avontuur in een relatie zitten. Het verschilt ook wel wat per persoon hoor, de een is wat burgerlijker en houdt wel van 's avonds op de bank zitten, handjes vasthouden en filmpje kijken... de ander vindt wat meer vrijheid wel belangrijk... en als je samen wat gaat doen ga je toch lekker samen stappen of zo. Toch zit de waarheid altijd wel ergens in het midden, voor de een wat meer aan de linkerkant, voor anderen wat meer aan de rechterkant.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 26 jan 2006 14:16

Ik ben bijna in staat een topic te openen...een lelijke vrouw! :mrgreen:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 jan 2006 19:48

Katlheen schreef:Precies, geheel volgens het gezegde: afwisseling doet eten :mrgreen: Nou, vooruit, 2 statenbijbels wil ik dan ook nog wel meetorsen hoor 8)
Goed, wanneer trouwen we? Mail maar een datum, dan neem ik wel ff een dagje vrij en zo 8) :mrgreen:

Overigens ben ik het er wel mee eens dat er wel wat vrijheid in een relatie moet zitten. Ondanks dat je samen bent, heb je nog wel je eigen werk/vrienden/collega's/hobby's/dingen. En als de ander bv een smsje stuurt en je binnen 5 minuten niet geantwoord hebt, dat je er dan weer een krijgt met de vraag wat je aan het doen bent... dat is echt ziek.

(ervaring...)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 26 jan 2006 20:18

LOL, ben toevallig ook een voorstander van vrijheid blijheid :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 26 jan 2006 20:29

juist Debor@. Tja als je elkaar niet vertrouwd in een relatie dan gebeuren zulke dingen! Dan denkt men overal wat achter. Het lijkt me wel 1 van de belangrijkste dingen in een relatie dat je elkaar kunt vertrouwen.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 26 jan 2006 20:33

Tja, lijkt mij ook ja, dat je dan weinig vertrouwen hebt in elkaar. Of je bent een controle freak, dat kan natuurlijk ook nog :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 jan 2006 20:43

Tja... goed... weer een punt waar ik naar kijk :)

Als ik een megamooie en aardige vrouw tegenkom die elke 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent, je nooit vertrouwt, constant belt en zich zorgen maakt etc zou ik er niets mee willen.... :D Alhoewel, het is wel af te leren... gewoon niet bereikbaar zijn :D

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 26 jan 2006 20:51

Marnix schreef:Tja... goed... weer een punt waar ik naar kijk :)

Als ik een megamooie en aardige vrouw tegenkom die elke 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent, je nooit vertrouwt, constant belt en zich zorgen maakt etc zou ik er niets mee willen.... :D Alhoewel, het is wel af te leren... gewoon niet bereikbaar zijn :D

Dan weet zo iemand je nog wel te vinden.. :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 jan 2006 21:39

Ja, en dan krijg je een dag later het gezeur over je heen dat je haar ontloopt, dat je er niet voor haar bent en dat je haar vast niet leuk vindt.

Dumpen, die figuren. :P

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 26 jan 2006 21:41

Aragorn schreef:

Ja, en dan krijg je een dag later het gezeur over je heen dat je haar ontloopt, dat je er niet voor haar bent en dat je haar vast niet leuk vindt.

Dumpen, die figuren. :P

volgens mij moet je dat al merken voor dat je een relatie begint, bezint eer ge begint, is de dumpaffaire ook niet nodig.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 jan 2006 21:45

Waarom zou je dat ervoor al moeten merken dan? En waaraan?

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 26 jan 2006 21:49

Je gaat, voordat je een relatie aangaat, al intensief met elkaar om.. Als iemand zo is, bezitterig, stalkerig, hoe je het ook noemen wilt, zit het meestal in het karakter! Diegene ziet dan ook niet dat dat niet goed is, het komt dus al eerder tot uiting. Ze vinden vaak al snel dat ze iets "bezitten" ..

Het lijkt mij dus dat je dat al in eerdere stadia's moet merken. Waardoor ik dus geen relatie aan zou gaan met diegene!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 jan 2006 22:16

Er zijn idd veel dingen die je van tevoren wel kunt weten (mits je idd zo verstandig bent om niet al te snel een relatie te nemen), maar dit lijkt me wel een eigenschap die zich pas binnen de relatie zou kunnen ontwikkelen. Je hebt dan toch een andere verhouding met elkaar meestal.

Terug naar “Archief”