Moderator: Moderafo's
Goed, wanneer trouwen we? Mail maar een datum, dan neem ik wel ff een dagje vrij en zoKatlheen schreef:Precies, geheel volgens het gezegde: afwisseling doet etenNou, vooruit, 2 statenbijbels wil ik dan ook nog wel meetorsen hoor
Marnix schreef:Tja... goed... weer een punt waar ik naar kijk
Als ik een megamooie en aardige vrouw tegenkom die elke 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent, je nooit vertrouwt, constant belt en zich zorgen maakt etc zou ik er niets mee willen....Alhoewel, het is wel af te leren... gewoon niet bereikbaar zijn
Marnix schreef:Tja... goed... weer een punt waar ik naar kijk
Als ik een megamooie en aardige vrouw tegenkom die elke 5 minuten vraagt wat je aan het doen bent, je nooit vertrouwt, constant belt en zich zorgen maakt etc zou ik er niets mee willen....Alhoewel, het is wel af te leren... gewoon niet bereikbaar zijn
Aragorn schreef:Marnix schreef:Tja... goed... weer een punt waar ik naar kijk
Ja, en dan krijg je een dag later het gezeur over je heen dat je haar ontloopt, dat je er niet voor haar bent en dat je haar vast niet leuk vindt.
Dumpen, die figuren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten