Hydro schreef:Eens zal voor een jongen toch de eerste keer komen, dan is het toch veel leuker als het voor de ander ook de eerste keer is.
Mijn eerste keer was met een meisje met veel ervaring. En het was echt een superervaring, mede doordat zij wist hoe het moest. En natuurlijk stuntelde ik heus wel een beetje, maar ik voelde dat zij mij helemaal accepteerde zoals ik was en dat geeft gewoon een veilig gevoel.
Hydro schreef:Anders wordt jij ff snel naar binnen geloodsd, terwijl je niet geniet van het voorspel en de nieuwe ervaringen die je daarbij opdoet.
Zo ging het bij mij dus niet. Ik heb echt genoten van het voorspel en de nieuwe ervaring en daar was ook echt alle tijd voor.
Is voor mezelf wel zo rustig, anders heb je ook nog de druk dat je geen flater wilt slaan bij je (ervaren) vriendin.[/quote]
Als het iemand is die echt van je houd, sla je echt geen flater hoor!
Hydro schreef:Dan kun je direct to-the-point gaan, zonder je af te vragen of de ander niet eerst alles een beetje wil ontdekken enzo.
Het is sowieso niet leuk om direct to-the-point te gaan.Of je nu wel of geen ervaring hebt. Het is altijd veel spannender om het een beetje op te bouwen.
Een eerste keer is gewoon best bepalend voor of je er later echt van kan genieten. Je hoort vaak verhalen dat als de eerste keer niet leuk was, het best tijd kost om daarover heen te komen. Met z'n tweeen stuntelen lijkt mij nou niet heel leuk...