Moderator: Moderafo's
Ja, dat is geweldiglammetje schreef:Debora: gefeliciteerd!!! Leuk joh!!! Derde keer tante!!!
Corine schreef:Ben vanmiddag een echo wezen laten maken en toen bleek dat ik alweer 11 weken en 6 dagen in verwachting ben! Het was weer een verrassing maar we zijn er erg blij mee!
Twee oktober is de uitgerekende datum..
Memmem schreef:Corine schreef:Ben vanmiddag een echo wezen laten maken en toen bleek dat ik alweer 11 weken en 6 dagen in verwachting ben! Het was weer een verrassing maar we zijn er erg blij mee!
Dan ben je een paar dagen na mij uitgerekend. mijn eerste datum was ook 2 oktober maar volgens de echo was ik 3 dagen verder.
Wij verwachten dan onze vierde (zoon?).
Corine schreef:Memmem schreef:Corine schreef:Ben vanmiddag een echo wezen laten maken en toen bleek dat ik alweer 11 weken en 6 dagen in verwachting ben! Het was weer een verrassing maar we zijn er erg blij mee!
Dan ben je een paar dagen na mij uitgerekend. mijn eerste datum was ook 2 oktober maar volgens de echo was ik 3 dagen verder.
Wij verwachten dan onze vierde (zoon?).
Hee wat leuk! Wij verwachten de tweede. We hebben een jochie van 9 maanden precies. Mn man zou het leuk vinden als het nu een meisje zou zijn maar mij maakt het echt niets uit. Ik ben nu wel nieuwsgieriger...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 138 gasten