Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Andréa B. schreef:Je zegt het verkeerd, alle saab's zijn lelijk!
Bij saab hoef je geen 'ik vind' te zeggen
helemaal mee eens!
@amigo: als DAT een ultieme auto is... pffff...
Hehe, als ze zonder problemen rijden, rijden ze idd fijn, maar technisch gezien niet echt mijn auto. Een vriend van me had sinds 2 jaar een Grand Cherokee, dat was volgens eigen zeggen toch wel dé auto. Ik deel die mening niet, maar goed, het ging het eerste half jaar echt prima. Maar daarnaAndréa B. schreef:We hebben de laatste tijd er alleen veel pech mee, vrijdag is waarsch. de versnellings bak in elkaar gedraait, bij Antwerpen op de rijksweg zonder vluchtstrook.... Rij je daar met een slakke gang van 60 ofzo. Gelukkig was er een stuk verder wel een vluchtstrook. Best link 60 over de rijksweg....![]()
Dus tijd voor de nieuwe....![]()
Debor@ schreef:Hehe, als ze zonder problemen rijden, rijden ze idd fijn, maar technisch gezien niet echt mijn auto. Een vriend van me had sinds 2 jaar een Grand Cherokee, dat was volgens eigen zeggen toch wel dé auto. Ik deel die mening niet, maar goed, het ging het eerste half jaar echt prima. Maar daarnaAndréa B. schreef:We hebben de laatste tijd er alleen veel pech mee, vrijdag is waarsch. de versnellings bak in elkaar gedraait, bij Antwerpen op de rijksweg zonder vluchtstrook.... Rij je daar met een slakke gang van 60 ofzo. Gelukkig was er een stuk verder wel een vluchtstrook. Best link 60 over de rijksweg....![]()
Dus tijd voor de nieuwe....![]()
. Och arme, problemen met versnellingsbak, iets gebroken in de buurt van de koppeling, lekkage dit, afgebroken dat... Jeepje stond op een gegeven moment meer in de garage voor reparatie dan dat ie reed/ kon rijden. Zonde natuurlijk, en duur.
Nu heeftie hem (eindelijk!) ingeruild. Dook met zijn neus in de TÜV-test en ging voor de Japanners. Keus is gevallen op een Mazda 6, zeer fijne auto, niet zoveel kansloos gebakkelei aan die bak, en hij is zeer tevreden. Voor hem geen Jeep meer.
Ooit beweerde ik later zoiets te gaan rijden, maar bij nader inzicht, neuh... ze zijn duur, niet geheel probleemloos, niet zuinig en milieu-onvriendelijk. Geef mij toch maar zo'n oersaaie Japannert die het altijd doet
Daarom zei ik, een 4x4 is pas leuk als je 'm echt nodig hebt en nee, een Toyota LC heb ik niet nodig voor werk, bovendien erg onhandig in de stadAndréa B. schreef:vin de Rav4 een kicke bak! Zeker te weten! Heeft uitstraling ook.
Toyota Landcruiser vind ik zelf niet mooi. Wel kick voor in de middle of nowhere, maar voor hier? Neui niet egt...
Mn vader heeft een 4x4 nodig voor zn werk, anders hattie er denk ik ook niet in een gereden, misschien ook wel hoor....
Vin bij alle 4x4 'rs een band achter op oerlelijk!
amigo schreef:Lelijkheid zegt nietscheMisschien is Saab dan wel niet één van de mooiste, maar goed qua de rest zijn zewel klasse. Saab is gewoon voor mensen die ultiem auto willen rijden, en daar kan gaan andere auto aan tippen..!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten