Autotopic (was: Leuke auto's)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 mei 2006 17:39

Alle saab's vind ik lelijk... 8)
Afbeelding

amigo
Mineur
Mineur

Berichtdoor amigo » 29 mei 2006 17:43

Lelijkheid zegt nietsche 8) Misschien is Saab dan wel niet één van de mooiste, maar goed qua de rest zijn zewel klasse. Saab is gewoon voor mensen die ultiem auto willen rijden, en daar kan gaan andere auto aan tippen..!
Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 29 mei 2006 17:43

Je zegt het verkeerd, alle saab's zijn lelijk! 8)
Bij saab hoef je geen 'ik vind' te zeggen :wink:
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 mei 2006 17:47

Andréa B. schreef:Je zegt het verkeerd, alle saab's zijn lelijk! 8)

helemaal mee eens!
@amigo: als DAT een ultieme auto is... pffff... 8)
Afbeelding

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 29 mei 2006 17:53

Daphne schreef:
Andréa B. schreef:Je zegt het verkeerd, alle saab's zijn lelijk! 8)

helemaal mee eens!
@amigo: als DAT een ultieme auto is... pffff... 8)

Haha...! Amigo voelt zich gelijk helemaal diep bedroefd! :):) *hug*
Maar het is een blijft een lelijke auto! Mijn mening! En die van vele anderen... toch?
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Duell
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Duell » 29 mei 2006 19:31

Leuk dat Amigo nou net een plaatje van een Saab plaatst, welke weinig met saab te maken heeft. Want de 9x7 is niks meer dan een chevrolet in drag.

Maar voorderest zou ik ook wel een Saab willen. Van de 9-3 of 9-5 mag je de sleutels zo door mijn brievenbus gooien. (aub wel de auto voor de deur parkeren :wink: )

Afbeelding
Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen: Maar een hoekige Volvo is toch mooier :lol: :wink:
:8> Dineke
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 mei 2006 19:35

ah nee, volvo is ook al zo lelijk... 8)
Doe mij maar Audi, Seat of VW 8)
Afbeelding

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 29 mei 2006 19:38

Daphne schreef:ah nee, volvo is ook al zo lelijk... 8)
Doe mij maar Audi, Seat of VW 8)

óf Jeep! :P
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 29 mei 2006 19:53

Andréa B. schreef:We hebben de laatste tijd er alleen veel pech mee, vrijdag is waarsch. de versnellings bak in elkaar gedraait, bij Antwerpen op de rijksweg zonder vluchtstrook.... Rij je daar met een slakke gang van 60 ofzo. Gelukkig was er een stuk verder wel een vluchtstrook. Best link 60 over de rijksweg.... :?
Dus tijd voor de nieuwe.... 8)
Hehe, als ze zonder problemen rijden, rijden ze idd fijn, maar technisch gezien niet echt mijn auto. Een vriend van me had sinds 2 jaar een Grand Cherokee, dat was volgens eigen zeggen toch wel dé auto. Ik deel die mening niet, maar goed, het ging het eerste half jaar echt prima. Maar daarna :shock:. Och arme, problemen met versnellingsbak, iets gebroken in de buurt van de koppeling, lekkage dit, afgebroken dat... Jeepje stond op een gegeven moment meer in de garage voor reparatie dan dat ie reed/ kon rijden. Zonde natuurlijk, en duur.

Nu heeftie hem (eindelijk!) ingeruild. Dook met zijn neus in de TÜV-test en ging voor de Japanners. Keus is gevallen op een Mazda 6, zeer fijne auto, niet zoveel kansloos gebakkelei aan die bak, en hij is zeer tevreden. Voor hem geen Jeep meer.

Ooit beweerde ik later zoiets te gaan rijden, maar bij nader inzicht, neuh... ze zijn duur, niet geheel probleemloos, niet zuinig en milieu-onvriendelijk. Geef mij toch maar zo'n oersaaie Japannert die het altijd doet ;-)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 29 mei 2006 20:00

Debor@ schreef:
Andréa B. schreef:We hebben de laatste tijd er alleen veel pech mee, vrijdag is waarsch. de versnellings bak in elkaar gedraait, bij Antwerpen op de rijksweg zonder vluchtstrook.... Rij je daar met een slakke gang van 60 ofzo. Gelukkig was er een stuk verder wel een vluchtstrook. Best link 60 over de rijksweg.... :?
Dus tijd voor de nieuwe.... 8)
Hehe, als ze zonder problemen rijden, rijden ze idd fijn, maar technisch gezien niet echt mijn auto. Een vriend van me had sinds 2 jaar een Grand Cherokee, dat was volgens eigen zeggen toch wel dé auto. Ik deel die mening niet, maar goed, het ging het eerste half jaar echt prima. Maar daarna :shock:. Och arme, problemen met versnellingsbak, iets gebroken in de buurt van de koppeling, lekkage dit, afgebroken dat... Jeepje stond op een gegeven moment meer in de garage voor reparatie dan dat ie reed/ kon rijden. Zonde natuurlijk, en duur.

Nu heeftie hem (eindelijk!) ingeruild. Dook met zijn neus in de TÜV-test en ging voor de Japanners. Keus is gevallen op een Mazda 6, zeer fijne auto, niet zoveel kansloos gebakkelei aan die bak, en hij is zeer tevreden. Voor hem geen Jeep meer.

Ooit beweerde ik later zoiets te gaan rijden, maar bij nader inzicht, neuh... ze zijn duur, niet geheel probleemloos, niet zuinig en milieu-onvriendelijk. Geef mij toch maar zo'n oersaaie Japannert die het altijd doet ;-)

Klinkt bekend, achter elkaar is er wat kapot. Maar mn vader heeft het liefste een 4x4 hiervoor hadden we een Ford nogwat en een Range Rover, de rover was zo weer weg, was een f*ck auto. Qua ruimte ideaal, maar verder niet....

Zo'n Cadillac is wel vet cool!!!
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 29 mei 2006 20:16

Haha, Range Rover ja, met alle respect voor de liefhebbers: kwalitatief gezien echt bagger ;-)

Maarrem, deze 4x4 doet wel gewoon wattie moet doen, dat doen alle Japanners ;-)

Persoonlijk is zoiets wel mijn favoriet: Toyota Landcruiser
(Even linkje, want plaatje is beetje groot)

En hier in meer gangbare versie:
Afbeelding

maar hier in de stad is zo'n wagen onzin natuurlijk, en echt nódig heb ik hem niet. Een 4x4 is natuurlijk pas echt leuk als je hem nodig hebt ;-). Jammer van zo'n Toyota Landcruiser is dat hij zo duur is. Nou ja, dat zijn alle Toyota's ;-)

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 29 mei 2006 20:22

vin de Rav4 een kicke bak! Zeker te weten! Heeft uitstraling ook.
Toyota Landcruiser vind ik zelf niet mooi. Wel kick voor in de middle of nowhere, maar voor hier? Neui niet egt...

Mn vader heeft een 4x4 nodig voor zn werk, anders hattie er denk ik ook niet in een gereden, misschien ook wel hoor....

Vin bij alle 4x4 'rs een band achter op oerlelijk!
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 29 mei 2006 20:33

Andréa B. schreef:vin de Rav4 een kicke bak! Zeker te weten! Heeft uitstraling ook.
Toyota Landcruiser vind ik zelf niet mooi. Wel kick voor in de middle of nowhere, maar voor hier? Neui niet egt...

Mn vader heeft een 4x4 nodig voor zn werk, anders hattie er denk ik ook niet in een gereden, misschien ook wel hoor....

Vin bij alle 4x4 'rs een band achter op oerlelijk!
Daarom zei ik, een 4x4 is pas leuk als je 'm echt nodig hebt en nee, een Toyota LC heb ik niet nodig voor werk, bovendien erg onhandig in de stad ;-). Daarom is het leuk om af en toe met een LC of Nissan Patrol (van anderen ;-)) en meer van die strekking te gaan terreinrijden. Diep in de bagger is de auto tenslotte waar hij eigenlijk hoort, is erg leuk :)

Haha die band ja, bij de terreindiehards vind ik het wel stoer staan, maar bij alles wat naar SUV neigt (en bijna nooit voor offroad gebruikt wordt maar meer voor de 'mode') vind ik het een beetje 'lullig' staan. Maar met terreinrijden is zo'n band toch echt handig :)

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 29 mei 2006 20:38

Jupz, met terrein rijden wel (is gaaf btw!!) Maar gewoon op de rijksweg, getver, zietter niet uit! Zag vrijdag een bmw met zo'n band rijden? Geen gezicht (maaaaar smaken verschillen!)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 29 mei 2006 20:47

amigo schreef:Lelijkheid zegt nietsche 8) Misschien is Saab dan wel niet één van de mooiste, maar goed qua de rest zijn zewel klasse. Saab is gewoon voor mensen die ultiem auto willen rijden, en daar kan gaan andere auto aan tippen..!

Weleens in wat anders gereden dan? Ik heb welles in een saab gereden maar vind er weinig ultiems aan.
Vind die nieuwe modellen wel leuk. Ook die station met die witte achterlichten.
Ultieme auto's vind ik 'dikke' Duitsers. Als ik het geld had stond er hier een full options a8 voor de deur.

Terug naar “Archief”