Moderator: Moderafo's
eerlijk. Ik kan dat ook niet, gewoon omdat je lichaam en je geest dat niet willen.Debor@ schreef:Heel irritant ja, die controle. Mijn standpunt wat betreft samenwonen is dat ik er niet zo veel moeite mee heb. En wat betreft seks als je samenwoont... ga maar eens samenwonen met een onwijs lekker stuk waar je bovendien zielsveel van houdt en dan proberen géén seks te hebben... ik weet nu al dat ik dat niet kan.
Raido schreef:eerlijk. Ik kan dat ook niet, gewoon omdat je lichaam en je geest dat niet willen.Debor@ schreef:Heel irritant ja, die controle. Mijn standpunt wat betreft samenwonen is dat ik er niet zo veel moeite mee heb. En wat betreft seks als je samenwoont... ga maar eens samenwonen met een onwijs lekker stuk waar je bovendien zielsveel van houdt en dan proberen géén seks te hebben... ik weet nu al dat ik dat niet kan.
jep. het hokken an sich wordt al zonde gezien.. maar ja dan is autorijden ook zondig, er zijn ook genoeg stelletjes die op meerder manier rijden in auto's.Ennn... bij mijn weten is het ook heel gezond dat je dan graag seks met die persoon wilt. Maar ja, kerkelijk gezien is 'hokken' natuurlijk hartstikke uit den boze, maar ach, eenieder wandelt zn eigen weggetje maar af...
Is het ook, toch doe ik het denk ik wel omdat iedereen het verwacht. Bruiloft is niet voor jezelf maar voor de mensenDebor@ schreef:Dat is waar. Ach, met al dat gejengel erom heen weet ik niet wat ik uiteindelijk zal kiezen, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je geliefde. En áls ik trouw, dan met zn tweeën ergens op een onbewoond eiland of zo en daarna een kleine afterparty. Al dat standaardgedoe van gemeentehuis, kerk, feest en zo... ik vind dat zo afgezaagd...
Raido schreef:Is het ook, toch doe ik het denk ik wel omdat iedereen het verwacht. Bruiloft is niet voor jezelf maar voor de mensenDebor@ schreef:Dat is waar. Ach, met al dat gejengel erom heen weet ik niet wat ik uiteindelijk zal kiezen, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je geliefde. En áls ik trouw, dan met zn tweeën ergens op een onbewoond eiland of zo en daarna een kleine afterparty. Al dat standaardgedoe van gemeentehuis, kerk, feest en zo... ik vind dat zo afgezaagd...
Hm ja.. ik ben echt zo'n lief jochie wat doet wat zijn ouders verwachten, wat andere mensen denken en vinden..Katlheen schreef:Precies, dus als mensen daar commentaar op hebben, dan gaan ze maar naar een ander feestje, tenzij ze zo aardig zijn om de rekening volledig te betalen, dan wil ik wel even figureren in trouw outfit....
Lalage schreef:Maar ze weten niet wat we verder uitspoken,
Lalage schreef:Raido schreef:Is het ook, toch doe ik het denk ik wel omdat iedereen het verwacht. Bruiloft is niet voor jezelf maar voor de mensenDebor@ schreef:Dat is waar. Ach, met al dat gejengel erom heen weet ik niet wat ik uiteindelijk zal kiezen, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je geliefde. En áls ik trouw, dan met zn tweeën ergens op een onbewoond eiland of zo en daarna een kleine afterparty. Al dat standaardgedoe van gemeentehuis, kerk, feest en zo... ik vind dat zo afgezaagd...
Wat kan jou het nou schelen wat iedereen verwacht. Op je bruiloft mag je het juist 's een keer doen zoals je zelf wilt
Raido schreef:Hm ja.. ik ben echt zo'n lief jochie wat doet wat zijn ouders verwachten, wat andere mensen denken en vinden..Katlheen schreef:Precies, dus als mensen daar commentaar op hebben, dan gaan ze maar naar een ander feestje, tenzij ze zo aardig zijn om de rekening volledig te betalen, dan wil ik wel even figureren in trouw outfit....
Ik wil best trouwen in een landrover defender, met een meisje in een gothic jurk en zelf in een wit pak, maar ja.. traditie enzo
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten